וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה: "הסיוט נגמר, כבר לא יכול לחכות לחזור לשחק"

אחרי שהערעור התקבל והוא קיבל אישור לחזור לשחק החל ממרץ 2025, הצהיר הקשר: "אוכל להגשים את החלומות שלי". יובנטוס למרות זאת תנסה להתיר את חוזהו?

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

פול פוגבה הורחק ממגרשי הכדורגל לארבע שנים אחרי שבבדיקת חומרים אסורים בתום המשחק הראשון של העונה שעברה, בדמו נמצאה כמות טסטוסטרון גבוהה מן המותר. לפרוש הוא סירב והוא כנראה גם ידע מדוע, כי אתמול (שישי) בית הדין לבוררות בספורט (CAS) קיבל את ערעורו של הצרפתי והמתיק את עונשו ל-18 חודשי הרחקה - כך שהוא יוכל לשוב לשחק עוד העונה, החל ממרץ 2025.

פוגבה, כידוע, נמצא תחת חוזה ביובנטוס ויוכל לנסות לסייע לה לפחות לקראת סיום העונה, אחרי שהצליח להוכיח בבית הדין לערעורי ספורט כי העבירה נעשתה באופן לא מכוון, תוך שהוא מסייע לחקירה להגיע לחקר האמת.

פול פוגבה, קשר יובנטוס. רויטרס
"פעלתי ביושר". פול פוגבה/רויטרס

בהודעה שפרסם הלילה פוגבה, כתב: "סוף סוף הסיוט שלי נגמר. בעקבות החלטת בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, אני כבר מצפה ליום שבו אוכל שוב להגשים את החלומות שלי. תמיד הצהרתי שלא הפרתי במודע את התקנות נגד סימום, נטלתי חומר שקיבלתי מהרופא שלי ושלא משפיע על ביצועיי. פעלתי ביושר ואני רוצה להודות ל-CAS שהקשיבו להסברים שלי.

"זו הייתה תקופה מאוד קשה בחיי, כי כל מה שעבדתי עבורו כל כך קשה נעצר. אני מודה לכם על כל התמיכה והאהבה ולא יכול כבר לחכות לחזור לשחק", סיכם הקשר שאמור לשוב לכר הדשא אחרי יום הולדתו ה-32.

על פי התקשורת הצרפתית, יובנטוס תצטרך להחליט אם ברצונה לשתף את פוגבה החל מחודש מרץ או שמא היא תפעל להתרת חוזהו. כיום פוגבה מרוויח על פי הפרסומים כ-2,000 יורו בחודש בעקבות ההשעיה, אולם החל ממרץ, כאשר יוכל לשוב לשחק, אמור להשתכר כרגיל - כ-8 מיליון יורו לעונה בהתאם לחוזהו עד קיץ 2026.

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully