וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר שבירו: "הראש לא היה בכדורגל, זאת הייתה מלחמה יומיומית"

5.10.2024 / 10:00

הקשיים שעבר על כר הדשא ובעיקר מחוצה לו, פתיחת העונה המאכזבת, הרצון להבקיע בכל משחק ולקראת המפגש עם האלופה מכבי תל אביב. חלוץ מכבי נתניה מדבר

תקציר: בני סכנין - מכבי נתניה 0:1/פלייר

מכבי נתניה תארח מחר (ראשון) את האלופה מכבי תל אביב ותנסה לשוב למסלול הניצחונות, אחרי ההפסד 1:0 לבני סכנין במחזור האחרון. על פי הנחיות פיקוד העורף נכון להיום, המשחק יערך באצטדיון בנתניה ללא קהל בשל איסור ההתקהלות באיזור גוש דן והשרון. מכבי נתניה מגיעה למשחק במומנטום רע, עם ארבעה הפסדים מתוך חמשת המשחקים מפתיחת הליגה.

"לא ציפינו להתחיל ככה את העונה, זה ברור", אמר החלוץ איתמר שבירו לקראת המפגש, "יש פה סגל מאוד איכותי, שכבר הראה בגביע הטוטו שהוא מאוד חזק. אני חושב שגם אחרי הניצחון שהיה לנו מול קרית שמונה, חיפשנו להמשיך את המומנטום וזה נעצר. יש מצב של קצת חוסר ביטחון בקבוצה. שחקנים צריכים להבין שכשאתה משחק במועדון גדול כמו מכבי נתניה, עם קהל מטורף כזה והנהלה מדהימה, אנחנו צריכים גם להחזיר להם ואנחנו יודעים את זה".

שחקן מכבי נתניה, איתמר שבירו. ברני ארדוב
"יש קצת חוסר ביטחון בקבוצה". שבירו/ברני ארדוב

שבירו נשאל האם פתיחת העונה לא משקפת את היכולת האמיתית של נתניה והשיב: "אני חושב שבוודאות זה מה שקורה. אתה מסתכל על סגל השחקנים ואתה אומר, יש פה שחקנים באמת ברמה מאוד גבוהה, יש כאן סגל שצריך להיות בטופ של הליגה הזאת ואנחנו יודעים שהוא יהיה. קל לדבר, אבל אנחנו גם עושים ועובדים מאוד קשה, אנחנו במקום שאנחנו לא אמורים להיות בו ואנחנו יודעים את זה".

החלוץ נשאל האם הוא וחבריו מדברים על מצב הקבוצה וחושבים איך לצאת ממנו לדרך חדשה: "ברור שאנחנו מבינים את הסיטואציה, זה לא קל לחוות את הדבר הזה, במיוחד כשאתה רואה שיש פה שחקנים כל כך טובים וחדר הלבשה מדהים. אבל כשאתה לא מנצח, זה גורם לתסכול ואנחנו יודעים שנצטרך לנקות את רעשי הרקע ולהתרכז בעצמנו. זאת אמנם קלישאה להגיד, אבל אנחנו באמת צריכים לחזור לבסיס שלנו - והבסיס שלנו מצוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
איתמר שבירו מכבי נתניה לצד איגור זלאטנוביץ'. ברני ארדוב
"הגעתי משוחרר יותר ורואים את זה"/ברני ארדוב

שבירו עבר בעונה שעברה שנה לא קלה, בלשון המעטה, כאשר בחודש ינואר איבד את אביו רוני ז"ל והאירוע הזה השפיע עליו מאוד, גם בחיים האישיים וגם על המגרש: "בעונה הקודמת היתה לי שנה קשה, זה ברור. איבדתי את הדבר הכי יקר לי ולשנה הזאת הגעתי באנרגיות אחרות, משוחרר יותר וגם רואים את זה. בסוף, כשלקבוצה פחות הולך, אז כולנו פחות פורחים. אני באנרגיות מצויינות ואני מת לתת בחזרה לאוהדים ולמועדון. מה שעברתי בשנה שעברה בכלל לא קשור לכדורגל ובפן המנטלי הייתי כל היום בנסיעות לדרום, אל המשפחה. הייתי מאוד עסוק לצד אבא שלי והראש לא היה בכדורגל, עם כל כמה שניסיתי לשדר עסקים כרגיל. לא הראיתי את זה, אבל זאת הייתה מלחמה יומיומית, עם הנסיעות והכל ואז אתה לא מגיע משוחרר ונקי בראש וזה השפיע".

כשנשאל האם כאב לו לשמוע את הביקורות על יכולתו, בזמן שמעטים מאוד ידעו על מה שמתחולל במשפחתו באותו זמן, אמר: "אני חושב שהצלחתי לנטרל את זה, כי אני יודע מה אני שווה ואני יודע כמה שקט המועדון נתן לי וכמה מרקו נתן לי שקט ואני יודע שאני אחזיר לאוהדים את מה שהם רוצים".

רצונו להוכיח שהוא חלוץ טוב ועד כמה הוא רוצה להבקיע בכל משחק: "ברור שזה בוער בי. עם כל כדור ברשת, זו שמחה ענקית ואתה יודע איך אני חוגג אחרי גולים. אני יודע שאני אתן גולים שזו שנה שתהיה טובה וחיובית, לי ולכל הקבוצה. הלוואי שזה יתחבר וכולנו נתפוצץ על הדשא ושיהיה רק טוב".

איתמר שבירו מכבי נתניה. ברני ארדוב
"מחכים לקהל שלנו, וגם לחטופים שזה יותר חשוב מהכל"/ברני ארדוב

על המפגש עם האלופה ומוליכת הטבלה מחר: "אנחנו פוגשים את האלופה, קבוצה מעולה ומאומנת, עם שחקנים מעולים, אבל אנחנו מכבי נתניה, גם אנחנו מועדון גדול, ואנחנו חושבים שלקהל שלנו מגיע שנראה להם מה אנחנו יודעים לתת. לקהל ולמועדון אנחנו צריכים לתת שקט וניתן אותו. אנחנו מתאמנים מאוד חזק ונבוא בטירוף".

על כך שהמשחק יתקיים ללא קהל: "ברור שזה קשה, מזכיר קצת את תקופת הקורונה, אבל אני חושב שיש דבר יותר חשוב מזה וזאת המלחמה וכמה שאתה מנסה לנתק את זה מהכדורגל, אתה יודע שחברים שלך נלחמים בצפון או בדרום, אז יש לך אובר מוטיבציה לשחק גם בשבילם. זה לא נעים בלי אוהדים, אנחנו מאוד רוצים את הקהל שלנו איתנו, כי יש לנו קהל באמת ברמה הכי גבוהה שיש. וגם אם זה מועדון מאוד לחוץ ויש דקות שהקהל קצת לא איתך, אבל אתה יודע שגול אחד פותח הכל. אנחנו מחכים לקהל שלנו ומחכים גם לחטופים שיחזרו, שזה יותר חשוב מהכל ובעזרת השם יהיו ימים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully