וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א תתאחד בבלגרד, העמותה תדון במעבר האפשרי ליד אליהו

5.10.2024 / 6:36

השחקנים שחזרו לארץ יפגשו את חבריהם והמאמן דדאס שנותרו באירופה לקראת בשיקטאש בשלישי. העמותה תתכנס, אך לא אמורה לקיים הצבעה בנושא המעבר למרות מכתבו של הבעלים עופר ינאי

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

שלושה ימים אחרי שחזרו לישראל, כבר היום (שבת) ימריאו שחקני הפועל תל אביב בחזרה לאירופה כשהשחקנים והצוות שבארץ ימריאו לבלגרד לקראת המשחק נגד בשיקטאש שייערך ביום שלישי הקרוב.

כזכור, מיד לאחר המשחק החליטו במועדון לאפשר לזרים להישאר באירופה, כשרק פטריק בוורלי וג'ו רגלנד חזרו עם הסגל הישראלי ארצה. במועדון היו אמורים להמריא לבלגרד רק יום לפני המשחק, אך הקדימו את יציאתם לשבת כדי שהקבוצה תתאמן ותהיה ביחד כמה שיותר מוקדם, והמאמן סטפנוס דדאס, שגם כן לא חזר לארץ, יוכל לבצע הכנה כמה שיותר טובה למשחק החוץ שייערך ללא קהל.

שחקן הפועל תל אביב, פטריק בוורלי. הפועל תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
חזר לישראל למרות המצב. בוורלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורסל

במקביל, תיערך הערב ישיבת עמותה ובה יעלה לדיון נושא המעבר של האדומים להיכל מנורה ושיפוץ היכל שלמה. למרות בקשות מצד גורמים שונים, בישיבה לא אמורה להתקיים הצבעה, אלא חברי העמותה יוכלו להשמיע את כולם בנושא ולשאול שאלות. ההערכה היא שבמועד קרוב לאחר מכן תתקיים הצבעה, אם יהיה צורך בכך.

כזכור, לפני החג הוציא הבעלים עופר ינאי מכתב לעמותה ובה הודיע בין היתר כי מבחינתו המעבר להיכל מנורה הוא החלופה היחידה. כמו כן ציין ינאי שאם הקבוצה לא תעבור להיכל מנורה, הוא לא ייגש לקול הקורא של שיפוץ היכל שלמה, שיפוץ שאמור לעלות לו כ-250 מיליון שקלים. ינאי אף הודיע כי ביום שלישי תתקיים ישיבת דירקטוריון בנושא, כשלא ברור האם כל הנוכחים יפגשו פיזית או לא בשל המשחק בבלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully