וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלדבאך שוב לא הצליחה לנצח אצל אוגסבורג, שגברה עליה 1:2

הכבשה השחורה של הסייחים עצרה רצף של שני הפסדים בזכות שערים של שלוטרבק וקלוד-מוריס, קליינדינסט רק צימק לאורחת. בצרפת: מעידה מפתיעה למארסיי

סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/ספורט1

סוף שבוע של כדורגל אירופי נפתח הערב (שישי) עם המשחק שהוציא לדרך את המחזור השישי בליגה הגרמנית, בו ניצחה אוגסבורג את בורוסיה מנשנגלדבאך.

אוגסבורג - משנגלדבאך 1:2

הנציגה הצנועה היותר של חבל בוואריה בבונדסליגה עצרה רצף של שני הפסדים למרות היעדרותו של רובן ורגאס, ופעם נוספת השיגה תוצאה ביתית טובה נגד גלדבאך. הסייחים עומדים על ניצחון בודד ב-14 משחקי החוץ האחרונים נגד אוגסבורג, כאשר מאז חזרתה לבונדסליגה ב-2011, הם ניצחו אותה פחות פעמים (שמונה) מאשר את האימפריה הבווארית באיירן מינכן (10). קוון שלוטרבק הפציץ מהאוויר לרשת העליונה בדקה ה-38, אלכסי קלוד-מוריס ניצל הרחקה רעה כדי להכפיל (65). טים קליינדינסט הצדיק את זימון הבכורה שלו לנבחרת גרמניה עם שער מצמק בנגיחה (72) לזכות מנשנגלדבאך, אבל האורחת ספגה הפסד שלישי בארבעה מחזורים.

שחקני אוגסבורג חוגגים עם קוון שלוטרבק. Daniel Kopatsch, GettyImages
אוגסבורג חוגגת את השער של שלוטרבק/GettyImages, Daniel Kopatsch

ליגה צרפתית

מארסיי - אנז'ה 1:1

פתיחת העונה המוצלחת של רוברטו דה זרבי ושחקניו נותרה בגדר זיכרון בלבד, ואחרי הפסד החוץ לשטרסבורג במחזור הקודם, דווקא נועלת הטבלה, הקבוצה היחידה שעוד לא ניצחה משחק העונה בליגה הצרפתית, מנעה ממארסיי להיצמד לפחות זמנית לפריז סן ז'רמן ולמונאקו. מגן אנז'ה ליליאן ראו-ליסואה ספג שני כרטיסים צהובים בזה אחר זה והורחק (26), אבל ניל מופה מיד "החזיר טובה" כאשר ראה שני צהובים בעצמו תוך ארבע דקות - וגם המארחת נותרה בעשרה שחקנים (30). ג'ונתן רואו (51) לזכות מארסיי ופאריד אל מלאלי (54) עבור אנז'ה כבשו את השערים שקבעו חלוקת נקודות בסטאד ולודרום בפתיחת המחזור השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully