וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוגר טדי: בית"ר בעקבות רצף ביתי שלא היה מאז האליפות האחרונה

הירושלמים רוצים ניצחון שלישי רצוף כמארחים, כמו בפתיחת 2007/08 עם ברק יצחקי בהתקפה. וגם: המאזן הנדיר של ברק בכר מול סכנין, כמה שנים מחכה הפועל ירושלים לניצחון על הפועל באר שבע ומתי הייתה הפעם היחידה בה מרקו בלבול הפתיע את מכבי תל אביב? נתוני המחזור השישי

סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/ספורט1

שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה (ספורט3)

* 55 משחקים היו עד היום בין הקבוצות במסגרת הליגה הבכירה. המאזן: 18:20 למ.ס. אשדוד בניצחונות ועוד 17 תוצאות תיקו.

* הפועל חיפה ניצחה בצמד המפגשים בעונה שעברה (0:2 בבית ו-0:1 בחוץ). שלושה ניצחונות ליגה רצופים על מ.ס. אשדוד לא היו לה מעולם.

* הפועל חיפה היא היחידה פרט לבני סכנין שעדיין לא כבשה שער חוץ העונה. היו לה שתי תוצאות תיקו מאופסות ותבוסה 3:0 בבאר שבע.

* רוני לוי הפסיד לאשדוד רק ארבע פעמים ב-34 משחקי ליגה בהם אימן מולה, לעומת 14 ניצחונות ו-16 תוצאות תיקו. שלושה מההפסדים היו כשאימן את מכבי חיפה, כך שמאז 2008 יש לו רק עוד הפסד אחד (2:1 ביתי עם הפועל באר שבע באפריל 2021).

לירן סרדל הפועל חיפה לצד דקל צינו שופט כדורגל. ברני ארדוב
עדיין בלי שער חוץ. שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

שבת, 19:30: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט2)

* הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה את מכבי חיפה בליגה הייתה בפברואר 2018, כאשר שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בדוחא. מאז היו 13 ניצחונות ירוקים ושתי תוצאות תיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של סכנין היה 0:1 משער של יובל אבידור באפריל 2017, במסגרת הפלייאוף העליון. מארון גנטוס הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* זו תהיה הפעם השלישית בה השתיים נפגשות במחזור השישי, ולראשונה מכבי חיפה היא זו שתארח. ליאור רפאלוב היה שותף לשני המקרים הקודמים: הוא קבע 0:1 באצטדיון דוחא במחזור השישי של 2008/09, ושנה לאחר מכן פתח שוב כשפנדל של יניב קטן סידר 1:2 בחוץ בדקה ה-90.

* שתי הקבוצות עדיין לא ספגו העונה במהלך המחצית הראשונה. לשתיהן הפרש שערים 0:4 אחרי 45 דקות, כאשר מכבי חיפה הובילה במחצית בכל ארבעת משחקיה עד כה ובני סכנין בשלושה.

* ברק בכר אימן 26 פעמים מול בני סכנין בליגת העל והוא עדיין בלתי מנוצח: 19 ניצחונות ושבע תוצאות תיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
סכנין. מכבי חיפה
כבש את שער הניצחון מול סכנין במחזור השישי לפני 16 שנה. ליאור רפאלוב/מכבי חיפה

שבת, 19:45: מכבי פתח תקוה - מכבי בני ריינה

* שני המפגשים היחידים ביניהן היו בעונה שעברה, ושניהם הסתיימו בניצחונות ביתיים. מכבי בני ריינה חגגה 0:3 במחזור השמיני ומכבי פתח תקוה הגיבה עם 0:1 ביתי במחזור ה-21.

* מכבי פתח תקוה היא היחידה פרט להפועל חדרה שעדיין לא הבקיעה בבית העונה. הפעם האחרונה שלא הצליחה לנצח בשלושת משחקי הבית הראשונים שלה הייתה ב-2013/14, אז התחילה עם שישה משחקים ללא ניצחון כמארחת (שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

* בני ריינה, לעומת זאת, עם מאזן מושלם בחוץ (שני ניצחונות, כמו מכבי תל אביב). בכל אחת משתי העונות הקודמות הצליחה לייצר רצף של שלושה ניצחונות חוץ.

* שרון מימר אוהב לפגוש את מכבי פתח תקוה, אותה ניצח בשבעה מ-10 מפגשים כמאמן לעומת שני הפסדים ותיקו בודד.

אלירן חודדה, מאמן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
כבש לזכות הפועל חדרה מול טבריה בעונת העלייה מליגה א'. אלירן חודדה/מאור אלקסלסי

שבת, 20:00: עירוני טבריה - הפועל חדרה

* מפגש היסטורי בין השתיים בליגת העל, שבע שנים וחצי אחרי הפעם האחרונה בה נפגשו בליגה א' צפון. הפועל חדרה ניצחה בכל ארבעת העימותים האחרונים לפני שעלתה ללאומית (ואז לליגת העל) בהפרש מצטבר של 0:12.

* אלירן חודדה, היום מאמן טבריה, כבש את השער הראשון של חדרה ב-0:4 הביתי על טבריה בדצמבר 2016. בסיבוב השני מנשה זלקה פתח במקומו וחדרה חגגה 0:4 גם בחוץ.

* עירוני טבריה ניצחה 0:1 בשני משחקי הבית הראשונים שלה בליגת העל. בחיבור משחקי גביע הטוטו והלאומית בעונה שעברה, הרצף הביתי שלה עומד על 11 משחקים ללא הפסד (שמונה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

* הפועל חדרה מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים והיא הקבוצה היחידה שעדיין לא ניצחה העונה. לפני ארבע שנים התחילה עם נקודה מתוך 15 ובמשחק השישי הביסה 0:4 את בני סכנין.

* טבריה היא הקבוצה היחידה שטרם הובילה במחצית בליגה, מהטעם הפשוט שהיא היחידה שעדיין לא מצאה את הרשת במהלך 45 הדקות הראשונות.

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה (אמצע) עם עודד אלקיים. ניב אהרונסון
ניצחון הליגה האחרון של קרית שמונה על בית"ר בטדי. אחמד עאבד חוגג במאי 2015/ניב אהרונסון

שבת, 20:00: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

* המאזן בין הקבוצות ב-37 משחקים בליגת העל: 11:14 לבית"ר ירושלים בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

* ניצחון הליגה האחרון של קרית שמונה בטדי היה במאי 2015, אז אחמד עאבד היה חתום על ה-0:1 בדקה ה-83. לידור כהן, ששותף אז כמחליף בבית"ר, משחק היום בקרית שמונה.

* בית"ר ירושלים מושלמת עד כה בבית (המשחק הראשון היה בבלומפילד) ומחפשת ניצחון שלישי רצוף כמארחת - דבר שלא עשתה בפתיחת עונה מאז האליפות האחרונה ב-2007/08. אז, עם ברק יצחקי בהתקפה, היא התחילה עם ארבעה ניצחונות, עד שנעצרה בתיקו מאופס מול קרית שמונה. זה היה המפגש הראשון אי פעם ביניהן בליגת העל.

* שתי הקבוצות הן היחידות פרט למכבי נתניה שאין להן תיקו העונה. בית"ר עם שלושה ניצחונות והפסד (ומשחק חסר) ואילו קרית שמונה עם ניצחון בודד לעומת ארבעה הפסדים.

אמיר גנאח הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אחראי לשער הכי מוקדם של הפועל באר שבע עד עכשיו. אמיר גנאח/ברני ארדוב

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבכירה היה ב-2 במאי 1998, אז אריק ששון קבע 0:1 ביתי. שבוע וחצי לפני כן ניצחו הירושלמים 1:2 בחצי הגמר את מי שהייתה אז מחזיקת הגביע. שבוע לאחר מכן הפועל באר שבע ירדה לליגה הארצית.

* מאז שובה של הפועל ירושלים לליגת העל, היא הפסידה לבאר שבע בשבעה מקרים ופעם אחת חילצה 0:0 (בפברואר 2023 בטרנר).

* בחיבור העונה הקודמת, הפועל ירושלים ברצף של חמישה הפסדי חוץ בליגה וסך הכול שבעה משחקים ללא ניצחון כאורחת, מאז ה-2:3 אצל הפועל חיפה לפני כשמונה חודשים. זה למעשה ניצחון החוץ היחיד שלה ב-2024.

* שתי הקבוצות עדיין לא מצאו את הרשת בחצי השעה הראשונה, ורק במחזור הקודם הצליחו לכבוש במחצית הראשונה: אמיר גנאח להפועל באר שבע בדקה ה-39 מול הפועל חיפה (0:3), אנדרו אידוקו להפועל ירושלים בדקה ה-43 מול מכבי פתח תקוה (1:4).

חלוץ מכבי נתניה גורג' בה מקדים את מגן מכבי תל אביב יובל שפונגין. ברני ארדוב
ניצח את מכבי תל אביב במחזור השישי ב-2007/08. ג'ורג' בה/ברני ארדוב

ראשון, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

* 153 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 37:76 בניצחונות ועוד 40 לא הוכרעו.

* גם לפני שלוש שנים נפגשו השתיים במחזור השישי בנתניה, כשהמארחת חזרה פעמיים מפיגור וחגגה 2:4 גדול. לפני כן זה קרה ב-2007/08 וגם אז מכבי נתניה ניצחה - 0:2 במשחק חוץ באצטדיון רמת גן עם שער של ג'ורג' בה ועצמי של מילאן מרטינוביץ'.

* כל 18 משחקי הבית האחרונים של מכבי נתניה בליגה הגיעו להכרעה, מאז ה-1:1 מול בני ריינה במחזור הפתיחה של העונה שעברה. בתקופה הזו, מאז אוגוסט 2023, היו לה שבעה ניצחונות ו-11 הפסדים כמארחת.

* מכבי תל אביב אמנם איבדה נקודות ראשונות עם ה-1:1 הביתי מול עירוני טבריה במחזור הקודם, אבל בחוץ היא מושלמת ועד כה גם הובילה בכל המחציות הראשונות.

* מרקו בלבול הצליח לנצח את מכבי תל אביב רק פעם אחת ב-14 ניסיונות בליגה. זה קרה באפריל 2014, עם 1:2 ביתי כמאמן בני סכנין. פרט לכך היו לו שלוש תוצאות תיקו ו-10 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully