וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרט על המעבר? הסיבה שחוליאן אלברס מאוכזב באתלטיקו מדריד

בארגנטינה טוענים שהרכש ממנצ'סטר סיטי "מדוכדך" כי סימאונה לא מציב אותו כחלוץ, בספרד מוסיפים: "לא מקרב את הקבוצה לניצחונות"

תיקתקנו, 4.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

המעבר הגדול ביותר של קיץ 2024 היה ללא ספק זה של חוליאן אלברס ממנצ'סטר סיטי לאתלטיקו מדריד. לא רק בגלל שהייתה זו העסקה עם תג המחיר הכי גבוה בחלון, אלא גם בשל החלטתו של הארגנטינאי, אחד הכובשים הפורים במונדיאל האחרון, לעזוב את הקבוצה שנחשבת לדעת רבים לטובה ביותר בכדורגל העולמי ועוד אחרי עונה של "דאבל-דאבל" בשערים ובבישולים. אלברס עוד לא סגר חודשיים בבירת הספרד, ולפחות על פי הדיווחים, ייתכן שהוא כבר מתחרט על המהלך.

בארגנטינה טוענים שהחלוץ מאוכזב מכך שדייגו סימאונה לא מאפשר לו לשחק בעמדתו הטבעית כשחקן מטרה בחוד ההתקפה. רק פעמיים מתוך שמונה הופעות בליגה הספרדית שערך עד כה באתלטיקו מדריד, אלברס שיחק כחלוץ מרכזי. במחצית מהמשחקים הוא עלה כקשר קדמי, פעם אחת כקשר שמאלי והופעה נוספת יש לו כשחקן כנף שמאל.

העיתונאי מטיאס פלאסיוס אפילו תיאר ברדיו ארגנטיני סיטואציה מהמשחק נגד ראיו וייקאנו: "אלברס שיחק כקשר שמאלי וראה שג'וליאנו סימאונה עומד להיכנס במקום החלוץ אלכסנדר סורלות, אז הוא החל להתמקם כחלוץ, כאילו אומר למאמן 'אני משחק שם'. סימאונה (האב) מיד סימן לו בפאניקה שיחזור לאגף שמאל, ומאותו רגע זה לא היה אותו חוליאן. הוא נותר בצד, הפסיק לשחק ונהיה מדוכדך. לא הראו את זה בטלוויזיה או בכל מקום אחר, ולפרוטוקול צריך לציין שג'וליאנו הוא שחקן טוב".

חוליאן אלברס אתלטיקו מדריד. GettyImages
מתקשה להתאקלם. חוליאן אלברס/GettyImages

אלברס בן ה-24 רשם עד כה פחות מ-55 דקות בממוצע בליגה, בהן הספיק לכבוש פעמיים. חשוב לציין כי זמן המשחק המוגבל יחסית לו הוא זוכה, נובע גם מכך שהוא הצטרף לאתלטיקו בשלב מתקדם של הקיץ (אמצע אוגוסט) וכן מכמות המשחקים הגבוהה, כולל פגרת נבחרות אחת שכבר הייתה בחודש שעבר, עניין שמאלץ את כלל המאמנים באירופה לבצע רוטציה נרחבת.

גם בספרד מבינים שאלברס עדיין בתקופת התאקלמות, אבל במקביל לא חוסכים בביקורת: "הבעיה היא שבזמן תקופת ההסתגלות הזו, הוא לא השחקן שעושה את ההבדל הדרוש לקבוצה לנצח משחקים", אמר העיתונאי אדריאן בלאנקו אחרי שהקולצ'ונרוס הובסו 4:0 בידי בנפיקה השבוע. "הוא לא השחקן שמקרב את אתלטיקו לניצחונות בתקופה הקשה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully