וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שרף מקבל מחמאות מספאנוליס: "צעירים צריכים ללמוד ממנו"

אגדת העבר של הכדורסל האירופי, שאימן את הישראלי בטורניר הדור הבא של היורוליג, במילים חמות בריאיון ביוון: "אוהב מאוד את הבחירות שלו"

סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/ספורט1

ההתלהבות סביב בן שרף אינה נחלתם של חובבי הכדורסל הישראלי בלבד. את ההוכחה הטובה ביותר לכך, כנראה, קיבלנו היום (שישי) כאשר ואסיליס ספאנוליס - הוא ולא אחר - הקדיש לגארד בן ה-18 מילים חמות בריאיון ארוך שהעניק לאתר "Sport24" היווני.

שחקן העבר האגדי מכיר את שרף מקרוב, לאחר שאימן אותו במשך מספר ימים בטורניר "הדור הבא" של היורוליג. מאז, כך נראה, הוא המשיך לעקוב ונהנה לצפות בו מלהטט במדי אולם הגרמנית.

"היום שחקנים צעירים בוחרים בכל מיני מסלולים, ויש להם כל מיני שיקולים. אישית, אני מאוד אוהב את המסלול שעושה בן שרף, הגארד הישראלי", הסביר ספאנוליס. "הוא עושה את הבחירות הנכונות בקריירה כדי לשחק כמה שיותר, ולהשתפשף כמה שיותר. הוא הלך לקבוצה שמפתחת שחקנים צעירים ונותנת לו את כל הבמה, וכבר עכשיו רואים אותו מציג יכולת נהדרת. הוא רק בן 18, אבל כבר משחק דקות משמעותיות מול שחקנים בוגרים ובשלים. הוא לוקח יוזמה, ויש עליו הרבה אחריות. אני מאוד אוהב את זה".

מאמן פריסטרי ואסיליס ספאנוליס. ליגת האלופות, אתר רשמי
כבוד. ספאנוליס/אתר רשמי, ליגת האלופות
בן שרף, רציופארם אולם. באדיבות טרפל סופוט, אתר רשמי
כך עושים זאת נכון. בן שרף/אתר רשמי, באדיבות טרפל סופוט

ספאנוליס טוען ש"שחקנים צעירים ללמוד מדוגמאות כאלה, למרות שלכל אחד יש את הדרך והדעות שלו. מבחינתי, שחקנים בגיל הזה צריכים קודם כל לשחק. אף מאמן לא ייקח אותם ויאמר להם, 'איתי תשחקו 25 דקות בכל משחק', אבל כן יש מאמנים וקבוצות שיכולים לומר לשחקנים צעירים, 'אנחנו מאמינים בכם ומושקעים בכם, אם תהיו טובים תשחקו הרבה'. זו הדרך הנכונה מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully