וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "להוריד את השחקנים לקרקע? להפך, חשוב שיהיו עם ביטחון"

4.10.2024 / 14:40

הפועל באר שבע תחפש ניצחון שלישי רצוף במשחק הבית מול הפועל ירושלים (ראשון, 20:15, ספורט3). גיא מזרחי הזהיר: "הם נראו טוב גם כשהפסידו"

סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/ספורט1

הפועל באר שבע במומנטום חיובי, ולא רוצה שהוא ייעצר. אחרי שניצחה את הפעל חדרה והפועל חיפה בבית, הקבוצה מבירת הנגב תערוך ביום ראשון משחק שלישי רצוף בטרנר, הפעם מול הפועל ירושלם.

"עשינו תוצאה טובה במשחק האחרון נגד הפועל חיפה בבית ויש לנו עוד משחק ביתי. הפועל ירושלים קצת קרטעה בפתיחת העונה אבל חזרה לעצמה לאחרונה. זו קבוצה מאוד מאומנת, שיודעת מי הוא רוצה מעצמה. יהיה משחק קשה", אמר המאמן רן קוז'וך לקראת המשחק.

"להוריד את השחקנים לקרקע? להפך, אני לא אוהב את זה", המשיך המאמן. "אני רוצה לדבר על מה עשינו נכון שהביא אותנו לייצר משחק טוב. חשוב מאוד שלשחקנים יהיה ביטחון גבוה. חשוב לשמור גם על אופי נכון, להבין מה לוקח אותנו קדימה ולהמשיך לעשות את זה".

רן קוז'וך מאמן הפועל באר שבע לצד גיא מזרחי. ברני ארדוב
ימשיכו מאותה נקודה? קוז'וך וגיא מזרחי/ברני ארדוב

גיא מזרחי הוסיף: "הרגשנו טוב ונראינו טוב במשחק האחרון. אנחנו שמחים שיש לנו הזדמנות להמשיך לשחק בבית, ומקווים להמשיך באותו מומנטום. נקווה שנביא עוד שלוש נקודות. בכל משחק אנחנו שואפים לנצח. הפועל ירושלים קבוצה מצוינת שנראתה טוב גם במשחקים שהיא לא ניצחה, אבל הצוות הכין אותנו טוב ובטוח שנעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully