וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול ונתניה רוצים לשכוח מ"המצב המטורף": "מכבי ת"א חזקה ומאומנת"

4.10.2024 / 12:40

אם לא די במשבר המקצועי, גם המצב הביטחוני מעיב לקראת המשחק הביתי מול האלופה (ראשון, 20:30). בלבול: "הזרים נלחצים, ואפשר להבין אותם"

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

מכבי נתניה תארח ביום ראשון ב-20:30 את האלופה מכבי תל אביב ותנסה להתאושש מפתיחת העונה הנוראית שלה, אחרי שנחלה ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים מפתיחת הליגה. בשל הנחיות פיקוד העורף המשחק יערך ללא קהל, כאשר נכון לעכשיו, למעט הבלם איתי בן שבת צפוי המאמן מרקו בלבול ליהנות מסגל מלא.

"כל משחק הוא חשוב, קל וחומר כשאתה לא מנצח", אמר בלבול במסיבת העיתונאים שנערכה היום לקראת המשחק. "אחרי קרית שמונה חשבתי שנצא לדרך חדשה, שיחול מפנה בקבוצה, לצערי במשחק מול סכנין לא היינו מספיק טובים למרות שתיקו היה משקף. לא היינו מספיק טובים, לא היינו מדויקים, לא אגרסיביים ולא יצרנו מספיק מצבים. נצטרך לחפש את הנקודות במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב, כי איבדנו נקודות מאוד משמעותיות במשחק הזה ונצטרך לקחת אותם במשחק הבא".

בלבול ניסה להסביר את חוסר היציבות של קבוצתו והוסיף: "אמרתי, לא היינו אגרסיביים, לא היינו קרובים ולא יצרנו מצבים ולחלק המקצועי יש גם השלכות על הצד המנטלי. כשאתה לא עושה את הדברים האלה ואתה חוטף שער שהוא לא מחוייב, אז קשה מאוד לרדוף אחר הקבוצה היריבה. המטרה שלנו היא להמשיך לעבוד קשה, לחבר את השחקנים, כי אני חושב שיש לנו סגל איכותי. אנחנו יכולים לעשות הרבה יותר ואני גם מאמין שנעשה הרבה יותר".

על פתיחת העונה עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים: "זה ממש מתסכל. לא רק אני מתוסכל, אלא גם השחקנים והקהל מהפתיחה הזאת. יש לנו קבוצה שיכולה לשחק הרבה יותר טוב ולהביא תוצאות הרבה יותר טובות. זה נכון שזו קלישאה להגיד שאנחנו צריכים לעבוד קשה, אבל אנחנו רוצים להחזיר למועדון היקר הזה ולשחק כדורגל הרבה יותר טוב מזה שאנחנו משחקים".

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מחכה למפנה. בלבול/ברני ארדוב

בלבול שדואג לשבח את השחקנים וטוען כל הזמן שיש בנתניה סגל חזק, נשאל האם הוא מאוכזב מהיכולת שמציגים השחקנים שלו: "כשאתה לא מנצח ויש תקופות כאלה בכדורגל לכל קבוצה, שהדברים לא מתחברים, אז ברור שאתה מאוכזב. אני מאוכזב מכל הסיטואציה, אנחנו לא מביאים את התוצאות ויש לנו קהל שלמרות זאת תומך בנו, הולך אחרינו ודוחף אותנו. אנחנו צריכים להביא תוצאות ולא לחפש תירוצים מה לא היה בסדר. אנחנו צריכים לשחק כקבוצה ולהיות אגרסיביים, נחושים ומרוכזים. הראינו שיש לקבוצה הזאת יכולת, זה לא מגיע משום מקום הציפיות, עשינו הכנה פנטסטית ובהרבה משחקים היינו טובים ברוב שלבי המשחק. זה לא שהיו לנו משחקים שהיינו קטסטרופה".

על המשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב: "קודם כל היא מובילת הטבלה, מקום ראשון בליגה. קבוצה מאוד חזקה, מאומנת ועם סגל עמוק. אנחנו צריכים לבוא ולהיות אגרסיביים ולהיות קרובים אליהם. להיות יותר מדוייקים עם הכדור ולעשות פחות טעויות בהגנה שעולות לנו בשערים".

המאמן נשאל האם זה טוב לפגוש קבוצה גדולה כשאתה במשבר, כי זה יכול להוציא אותך לדרך חדשה והשיב: "מה שחשוב זה באמת להסתכל על עצמנו. זה לא משנה נגד מי אנחנו משחקים, בכל משחק אנחנו רוצים לקחת את הנקודות, בכל משחק אנחנו רוצים לנצח. אבל גם להיות טובים יותר באספקטים של המשחק, שזה במשחק הלחץ, בהגנה, בהתקפה ולהיות יותר מדוייקים. אנחנו צריכים להיות יותר חדים בשליש האחרון, שזה משהו שגם חסר לנו במשחקים האחרונים".

על כך שהמשחק יערך ללא קהל ואולי יוריד מעט מהלחץ של האוהדים שאמנם תומכים אבל גם יכולים להלחיץ בתקופה של הפסדים: "אני הרבה שנים בכדורגל ואין מועדון בו התוצאות לא מגיעות ואין לחץ, אבל צריך לקחת את הלחץ הזה לחיוב, ושזה ידחוף אותנו קדימה ויוציא מעצמנו יותר. זה מצער שאין קהל במשחק הזה, הייתי מאוד רוצה את הקהל וגם כשלא הלך, הם באו למשחק עם קרית שמונה, דחפו אותנו וזה עזר לנו. נעשה הכול כדי לשמח את הקהל מול מכבי תל אביב כשהם יראו את המשחק בטלוויזיה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. דני מרון
"מכבי תל אביב מאוד מאומנת". לאזטיץ'/דני מרון

על ניהול הקבוצה תחת המצב הביטחוני הקשה במדינה וההשפעה שיש לכך על הזרים: "למען האמת, זו סיטואציה מטורפת. היא מאוד כואבת ומאוד קשה, גם לנו וגם לזרים שאני מבין שזה מלחיץ אותם וזה טבעי לגמרי. גם ההנהלה וגם השחקנים תומכים בזרים, ואנחנו צריכים לתת להם סביבת עבודה נוחה וטובה. כרגע מהבחינה הזאת הכול בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully