וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ברצלונה: "רציתי את יוקובאיטיס, ההנהלה החליטה אחרת"

ז'ואן פניארויה חשף כי ההחלטה לשחרר את הרכז למכבי תל אביב לא הייתה שלו. בליטא התאכזבו מהדקות שקיבל: "כל עוד בלאט נראה ככה, הוא ישחק פחות"

סיכום אירועי היום בספורט, 3.10/ספורט1

ברצלונה פתחה את עונת היורוליג עם הפסד מאכזב לז'לגיריס בקובנה, ובסיום השיב המאמן ז'ואן פניארויה גם לשאלות של עיתונאים ליטאים שלא בהכרח נוגעות לקבוצה שלו. אחד העיתונאים, למשל, שאל אותו מדוע בחר לוותר על רוקאס יוקובאיטיס שעזב את ברצלונה אחרי שלוש שנים ועבר למכבי תל אביב, למרות שלקטלאנים הייתה אפשרות להאריך את חוזהו.

לדבריו של פניארויה, הוא דווקא בנה על הגארד הליטאי ורק החלטת הנהלה איפשרה את מעברו לישראל. "רוקאס שחקן מצוין שאני אישית מאוד אוהב. רציתי אותו, אבל ההנהלה קיבלה החלטה אחרת. עכשיו הוא כבר לא שחקן שלנו, וזה לא בתחום האחריות שלי", אמר פניארויה.

רוקאס יוקובאיטיס מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
ברצלונה מתגעגעת? יוקובאיטיס/אתר רשמי, Djordje Kostic

בתקשורת הליטאית עסקו בדקות המועטות יחסית שקיבל יוקובאיטיס, כאשר עודד קטש העניק לו שש דקות בלבד במחצית השנייה. את מרבית הדקות בעמדות הגארדים חלקו ג'ורדן לויד ותמיר בלאט, שרשם ערב של שיאים אישיים ביורוליג.

"יוקובאיטיס ראה את ההצגה של הרכז שמתחרה איתו על דקות, ושמח בעיקר מהניצחון", כתבו באתר "15MIN", "כל עוד תמיר בלאט נראה ככה, הוא יקבל פחות טוב כדי לבטא את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully