וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוף ביזארי ונאום תמוה על "תהליך": "טן האח הולך ומאבד את זה"

רשפורד הוחלף אחרי מחצית פנטסטית, ההסבר של מאמן יונייטד היה משונה לא פחות מהבקשה שלו: "תנו לנו זמן, אל תשפטו עכשיו"

תקציר ה-3:3 הדרמטי בין מנצ'סטר יונייטד לפורטו בליגה האירופית/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לקרטע, ונראה שאריק טן האח הולך ומאבד אחיזה בתפקיד. גם השער הדרמטי של הארי מגווייר שהעניק לשדים האדומים 3:3 דרמטי ב-10 שחקנים אמש (חמישי) מול פורטו, לא הסיט את האש מהמאמן ההולנדי, שהשמועות על פיטוריו ההולכים ומתקרבים מתחזקות מיום ליום.

"פתחנו את המשחק מצוין, ואז איבדנו שליטה. קשה לי להסביר למה זה קרה", אמר טן האח בסיום, אבל יונייטד כבר לא יכולה לקבל את התירוצים בהתחשב בעובדה שניצחה רק משחק אחד מעשרת משחקיה האחרונים במסגרת אירופית, ולא הצליחה לנצח באף אחד מארבעת המשחקים האחרונים בהם הוליכה בהפרש של שני שערים.

באופן תמוה ומעט מוזר, טן האח דיבר בסיום על "תהליך" - מילה ששמורה לרוב למאמנים חדשים בתפקיד, ולא למי שמחזיק במשרה שנתיים כמו טן האח. "אני מציע לכולם להמתין. אנחנו בעיצומו של תהליך, וצריך פשוט לחכות. אל תשפטו אותנו עכשיו - תשפטו אותנו בסוף העונה", אמר ההולנדי, שספק רב אם ישרוד בכלל את השבועות הקרובים בתפקיד, כשברקע דיווחים הולכים ומתחזקים על האפשרות שעוזרו רוד ואן ניסטלרוי יקודם על חשבונו.

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. James Gill - Danehouse, GettyImages
זה לא זה. טן האח/GettyImages, James Gill - Danehouse

האמירות המשונות של טן האח נמשכו גם כאשר התבקש להסביר מדוע הוציא את מרכוס רשפורד במחצית, למרות שהיה השחקן המצטיין על המגרש וגם כבש שער נפלא. "היינו חייבים לעשות רוטציה. יש לנו הרבה משחקים, ואני רוצה שכולם יישארו רעננים", אמר טן האח - בהסבר שהוגדר בתקשורת האנגלית כ"ביזארי" בהתחשב בעובדה שרשפורד לא שיחק יותר מ-75 דקות במשחק מאז ההפסד לליברפול ב-1 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully