וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צחוק הגורל: הטורקי שקרא "תשוחרר פלסטין" לשחקני מכבי ת"א נפצע

שימשיר שהתגרה וקרא קריאות נגד ישראל סיים את המשחק חבול. מאמן מיטיולן: "לא הגיע לנו להוביל, מכבי ת"א גרמה לנו להיראות מזעזע"

תקציר: מכבי תל אביב - מיטיולן 2:0/ספורט1

לזה קוראים קארמה: אראל שימשיר, כוכב מיטיולן הדנית שניצחה אמש (חמישי) 0:2 את מכבי תל אביב, התגרה והקניט את שחקני הצהובים לאורך כל המשחק, כשהוא קורא קריאות אנטי ישראליות וחוגג את הניצחון בסיום עם קריאות "Free Palestine".

העונש הגיע מהר מאוד. שימשיר אומנם בישל את השער הראשון של הדנים, היה בין הבולטים במגרש והמשיך את היכולת הטובה שהוא מציג העונה, אבל הוחלף במחצית השנייה ובסיום עידכנו בקבוצה כי הוא סובל מפציעה.

עדיין לא ברורה חומרת הפציעה של הקשר הטורקי, שנפגע כאשר נתקל בסתיו למקין וניסה לסחוט פנדל, אבל מאמן מיטיולן תומאס תומאסברג סיפר בסיום: "אני לא חושב שמדובר בפציעה חמורה מדי. מאמין שהוא יהיה כשיר למשחק הבא".

שחקן מכבי תל אביב, סתיו למקין, מול שחקן מיטיולן אראל שימשיר. ANDREJ ISAKOVIC, GettyImages
העונש הגיע מהר מאוד. שימשיר/GettyImages, ANDREJ ISAKOVIC

המאמן הודה כי התוצאה לא באמת שיקפה את האופן בו התפתח המשחק, במיוחד במחצית הראשונה. "שיחקנו כדורגל מזעזע בחצי הראשון, בכל הפרמטרים. אמרתי את זה לשחקנים במחצית. למרבה המזל, יכולתי לנזוף בהם ביתרון 0:1, אבל באותה מידה יכולנו להיות בפיגור", אמר תומאסברג. "אמרתי לשחקנים שבמחצית הראשונה לא יכולתי לזהות אותם. מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד, היא לחצה אותנו בשטח המגרש שלנו ולצערי לא הראינו מספיק סבלנות ואומץ".

גם הקפטן מאדס סורנסן לא היה מרוצה בסיום, על אף הניצחון. "כלום לא עבד בחצי הראשון. הלחץ לא היה טוב, החזקת הכדור הייתה עלובה. הם שלטו לחלוטין במגרש", אמר סורנסן - בעוד משחק אירופי ממנו מכבי תל אביב יוצאת עם מחמאות, אך בלי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully