וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים נכנסו למיגונית: אזעקות באימון המסכם של מכבי חיפה

4.10.2024 / 11:25

לפני סכנין (שבת, 19:30, ספורט2) השחקנים התאמנו בזמן המטח לכרמל. בכר מתלבט בין סברינה לנהואל: "האווירה תהיה כמו בקורונה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

מכבי חיפה

רגעים של חרדה לשחקני מכבי חיפה. שחקני המועדון שהו במתחם האימונים בכפר גלים בזמן האזעקות הבוקר (שישי) בכל אזור הצפון והכרמל, והסתתרו במיגונית במתחם. השחקנים היו באמצע האימון המסכם לקראת המשחק מחר, ואז נשמעה האזעקה כשכל השחקנים כולל השחקנים הזרים נכנסו אל תוך המיגונית והדי היירוטים נשמעו היטב.

לאחר עשר דקות במיגונית חזרה הקבוצה להתאמן. מחר תשחק הקבוצה ללא קהל ובמועדון כמו גם במנהלת הליגות, מקווים מאוד שהמשחק יעבור ללא אזעקות.

בצד המקצועי, ברק בכר צפוי להמשיך באותו הרכב שפתח במשחק האחרון כשההתלבטות העיקרית היא בין מתיאס נהואל וקסנדר סברינה. מי שישחק הוא עלי מוחמד, שהיה בספק למשחק מול בית"ר ירושלים, אך בשל הדחייה חזר לכשירות ונגד סכנין צפוי לפתוח בהרכב.

ברק בכר אמר לקראת המשחק: "זו תקופה כזאת שאתה לא יודע מי יהיה מחר, אז כל הזמן צריך לעשות התאמות. אנחנו מתכוננים למשחק בלי קהל לצערנו, אבל חוזרים הביתה ורוצים לעשות את המקסימום כדי להיראות טוב. זה מזכיר קצת את התקופות של הקורונה. אין אווירה ושומעים כל דבר, אז לפחות השחקנים יכולים לשמוע - אבל ברור שזו לא אותה אווירה, ולכן צריך להביא את האנרגיות הנכונות".

קסנדר סברינה הוסיף: "אני נהנה בשבועיים שלי כאן. מחר יהיה המשחק הראשון שלי בבית, ולמרות שזה קצת מאכזב שזה יקרה ללא קהל, אני מרגיש מאוד מוכן. עברנו שבוע אימונים טוב ואנחנו מוכנים".

שחקני מכבי חיפה מתיאס נהואל, קסנדר סברינה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
רגעים של חרדה. אימון מכבי חיפה/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

בני סכנין

בבני סכנין מקווים להפתיע. סלובודן דראפיץ' מתלבט האם לתת לסטפן אומאונגה לפתוח ישירות בהרכב וזאת למרות שרק חזר לישראל בימים האחרונים אחרי ששהה בבלגיה בשל המצב הביטחוני. אומאונגה נחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בסגל של דראפיץ', אך כאמור לא התאמן מעל שבוע עם הקבוצה.

בצד ההתקפי בסכנין ממשיכים לבנות על אלכסנדר רמאלינגום שנמצא בכושר מצויין, כאשר ישנה התלבטות בין מתנאל טדסה לאניס פורת עיאש בעמדת הכנף. שחקן הרכש החדש קווין סוני לא יהיה בסגל בשל העובדה שעדיין לא הגיע לארץ וחבר לקבוצה.

"אנחנו עם שבע נקודות אחרי משחק אחד שלא שוחק וקיבלנו אפס נקודות ואחרי עוד הורדת נקודה - ככה שסך הכל פתחנו את העונה טוב", ניתח אחד השחקנים בקבוצה, "מכבי חיפה אמנם קבוצה חזקה מאוד, אבל גם העובדה שאין קהל תעזור לנו לנסות לצמצם פערים".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
סטפן אומאונגה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
ייזרק ישר למים? אומאונגה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפעם האחרונה שבני סכנין ניצחה את מכבי חיפה בליגה הייתה בפברואר 2018, כאשר שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בדוחא. מאז היו 13 ניצחונות ירוקים ושתי תוצאות תיקו.

* ניצחון החוץ האחרון של סכנין היה 0:1 משער של יובל אבידור באפריל 2017, במסגרת הפלייאוף העליון. מארון גנטוס הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* זו תהיה הפעם השלישית בה השתיים נפגשות במחזור השישי, ולראשונה מכבי חיפה היא זו שתארח. ליאור רפאלוב היה שותף לשני המקרים הקודמים: הוא קבע 0:1 באצטדיון דוחא במחזור השישי של 2008/09, ושנה לאחר מכן פתח שוב כשפנדל של יניב קטן סידר 1:2 בחוץ בדקה ה-90.

* שתי הקבוצות עדיין לא ספגו העונה במהלך המחצית הראשונה. לשתיהן הפרש שערים 0:4 אחרי 45 דקות, כאשר מכבי חיפה הובילה במחצית בכל ארבעת משחקיה עד כה ובני סכנין בשלושה.

* ברק בכר אימן 26 פעמים מול בני סכנין בליגת העל והוא עדיין בלתי מנוצח: 19 ניצחונות ושבע תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: חיפה

משחקי המחזור השישי:

שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:30: מכבי חיפה - בני סכנין (ספורט2)
שבת, 19:45: מכבי פתח תקוה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: עירוני טבריה - הפועל חדרה
שבת, 20:00: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully