וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נשאר מקום לספק. מי שפינטז על השעיית ישראל, נחל תבוסה"

בהתאחדות לכדורגל הגיבו להחלטת פיפ"א לדחות את דרישת הפלסטינים, במקביל לחקירת "חשדות לאפליה": "מעולם לא הפרנו כללים"

רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל אחרי ההפסד 2:1 לאיטליה/ניב דברת

חרף התלונות החוזרות ונשנות של ההתאחדות הפלסטינית שקוראת להשעיית ישראל מזירת הכדורגל הבינלאומי, פיפ"א דחתה היום (חמישי) את אפשרות ההרחקה, אולם במקביל הודיעה כי ועדת המשמעת שלה תחקור את "החשדות לאפליה" שהעלו הפלסטינים על רקע המלחמה בעזה. בהמשך לכל הגיעה תגובת ההתאחדות לכדורגל בישראל.

"מי שהחליט להמשיך להטריד את פיפ"א ופינטז על השעיית הכדורגל הישראלי מהזירה הבינלאומית באמצעות שקרים, האשמות שווא והטעיה, נחל פעם נוספת תבוסה", מסרו בהתאחדות. "פעלנו לאורך זמן באפיקים שונים, באופן ענייני, סבלני, מקצועי, מחושב ומתכונן אל מול הניסיון של ההתאחדות הפלסטינית והעומד בראשה לעוות מציאות, והתוצאה היום לא משאירה מקום לספק. כחברי פיפ"א המכבדים את הארגון והסדרים שלו, בניגוד לאלה שפעלו נגדנו, אנחנו מכבדים את מחברי הדו"ח שהוגש לחברי המועצה ואת החלטת המועצה לשקול את העברתם לבחינה משפטית של שני נושאים בלבד מתוך מכלול טענות השווא שהועלו, ככל שתימצא לזה כלל הצדקה עובדתית. בזכות ערכים המייצגים דמוקרטיה מפוארת ומערכת משפטית עצמאית ונחושה של ההתאחדות לכדורגל, מעולם לא הפרנו ולא נפר אף אחד מכללי פיפ"א או אופ"א".

נבחרת ישראל בכדורגל. Jonathan Moscrop, GettyImages
נבחרת ישראל/GettyImages, Jonathan Moscrop

הדרישה שהגישה ההתאחדות הפלסטינית מתבססת על סעיף 4 בתקנון פיפ"א. לטענתם, ישראל "הפרה זכויות אדם", הרגה בין היתר כדורגלנים ושופטים והרסה אצטדיונים ומתקני ספורט בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully