וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעשרה ימים בלבד: השינוי של פיפ"א בחלון ההעברות העולמי

לקראת אליפות העולם למועדונים הקיץ, בארגון הכדורגל יאפשרו למשתתפות להחתים שחקנים חדשים החל מה-1.6. מסי ומיאמי יצטרפו לטורניר?

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

לצד הביקורת הרבה והבלאגן סביב אליפות העולם למועדונים במתכונת החדשה שתצא לדרך בקיץ הקרוב, ההכנות מתחילות לרקום עור וגידים. אחרי ההכרזה על הערים והאצטדיונים שיארחו את משחקי הטורניר בארצות הברית, שתי חדשות מעניינות עשויות להשפיע גם על האליפות עצמה וגם, אולי, על עולם הכדורגל בכלל.

לפי רשת "סקיי ספורטס", בפיפ"א יאפשרו למועדונים המשתתפים בטורניר להתחיל את חלון ההעברות של הקיץ כבר ב-1.6 עד ה-10.6, זאת על מנת שיוכלו לרשום שחקנים חדשים עוד לפני תחילת הטורניר ב-15.6 ובניגוד לחלון הרגיל אשר נפתח רשמית כבכל שנה ב-1.7. בנוסף לכך, מועדונים יוכלו להחליף שחקנים במהלך תקופה מוגבלת בתחרות מה-27.6 עד ה-3.7 במסגרת מגבלה מוגדרת, כאשר מדובר על כניסה לשלבים המכריעים של הטורניר.

שחקן השנה בעולם לשנת 2023 ליאונל מסי עם נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו. רויטרס
אחד משנה את החוקים, השני ישתתף במפעל? אינפנטינו ומסי/רויטרס

עדכון נוסף לגבי הטורניר הגיע מכיוונה של אינטר מיאמי, הקבוצה בה משחקים בין היתר ליאונל מסי, לואיס סוארס, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה. אחרי הצמד של הארגנטינאי והזכייה של קבוצת ה-MLS בגביע האוהדים, מיאמי צפויה להצטרף לרשימת הקבוצות בטורניר כמתחרה ה-31 מתוך 32 הקבוצות בסך הכל, כשהעיר מהחוף המזרחי נבחרה גם לארח מספר ממשחקי הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully