וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד "עדיפות עליונה" בברצלונה, ניימאר אופציה משנית?

ב"ספורט" מדווחים שהקטלאנים סימנו את הנורבגי כמחליף האולטימטיבי ללבנדובסקי, אבל רואים אפשרות לקאמבק של הברזילאי בחינם

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורט1

הצרות הכלכליות של ברצלונה לא מפריעות לה להיות מקושרת ללא הפסקה לשחקנים הגדולים והטובים בעולם. הקבוצה של האנזי פליק מנסה לבנות את עצמה מחדש, כשהצעדים הראשונים בקיץ צפויים להיות מכירות של שחקנים כמו פרנקי דה יונג, אנסו פאטי ופראן טורס, בעיקר על מנת לאזן את כספי המועדון ולהיפטר ממשכורות עתק עוד מההנהלה הקודמת של הקבוצה.

אחד השחקנים המקושרים ביותר לבארסה הוא ארלינג הולאנד. ספק אם יש מועדון בעולם שלא היה שמח לצרף לשורותיו את הסקורר הנורבגי, שעל פי לא מעט דיווחים, גם היה שמח להגיע וללבוש את מדי ברצלונה בעתיד. לפי התקשורת בספרד, פליק והצוות שלו החלו לחשוב על מחליף עתידי לרוברט לבנדובסקי שמסיים את חוזהו בקיץ של 2026, כשהמטרה העיקרית היא הולאנד, אבל בארסה מודעת לקשיים הכלכליים ולמסע השכנועים מול מנצ'סטר סיטי, ולכן שמרה לעצמה אופציה נוספת ומסקרנת מאוד.

לפי "ספורט" הספרדי, בארסה אמנם שומרת לעצמה את הולאנד כ"עדיפות עליונה", אבל שמרה על האפשרות להחזיר את ניימאר גם בעתיד הקרוב. הברזילאי בן ה-32 שבקושי הספיק לשחק באל הילאל בעקבות פציעה קשה וצפוי רק ב-2025 לשוב ולשחק כדורגל, יסיים את חוזהו בקיץ ויוכל להצטרף בחינם למועדון שלא פעם בעבר סיפר כי היה שמח ולשוב אליו. מלבד הרצון לחזור לספרד, בדיווח טוענים שהברזילאי רוצה להיכנס לכושר משחק משמעותי לקראת מונדיאל 2026, ושהחזרה שלו לברצלונה תוכל לסייע לו להבטיח רשמית את המקום בסגל.

ניימאר, אל הילאל. ATTA KENARE/AFP, GettyImages
מחכים בברצלונה שיסיים את חוזהו באל הילאל? ניימאר/GettyImages, ATTA KENARE/AFP

באותו דיווח מ"ספורט" טוענים כי גם פלמנגו מהליגה הברזילאית תנסה להחתים את ניימאר בקיץ הקרוב בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully