וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המקום הראשון מבהיל? אנחנו ליברפול, כולם פה רגילים לזה"

סלוט ושחקניו ינסו להגדיל את השיא של ההולנדי על הקווים נגד קריסטל פאלאס (ש', 14:30, ספורט1). האלופה נגד פולהאם (17:00, ספורט2), התותחנים מארחים את סאות'המפטון (17:00, ספורט4)

תקציר: וולבס - ליברפול 2:1/ספורט1

המחזור השביעי בפרמיירליג ייצא לדרך מחר (שבת) כשבמשחק המוקדם ליברפול המוליכה תתארח אצל קריסטל פאלאס. מיד לאחר מכן, מנצ'סטר סיטי תפגוש את פולהאם במטרה לחזור למסלול הניצחונות, בעוד ארסנל תנסה להלחיץ את השתיים במפגש עם סאות'המפטון.

קריסטל פאלאס - ליברפול (14:30, ספורט1)

ארנה סלוט הפך למאמן הראשון של ליברפול אי פעם לנצח ב-8 מתוך 9 המשחקים הראשונים שלו על הקווים. יורגן קלופ לא חיבב את משחקי שבת בצהריים, וההולנדי ינסה להוכיח שעל אף השעה המוקדמת הקבוצה שלו יכולה לנצח את פאלאס שעדיין לא ניצחה העונה, ולהגדיל את הפער ספגה ל-4 נקודות. המארחת עם לא מעט פצועים בסגל, כשבראשם שיק דוקורה, כששני הניצחונות היחידים שלה העונה היו בגביע הליגה על יריבות מהצ'מפיונשיפ. בשנה שעברה פאלאס דווקא הצליחה לעצור את רצף הניצחונות של האדומים באנפילד עם 0:1 מדהים, אבל זה היה הניצחון היחיד שלה ב-14 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. עם הכושר הנפלא של המייטי רדס וסגל כמעט מלא, כשפדריקו קייזה עשוי לשוב מפציעה, סלוט צפוי להמשיך בהרכב החזק ביותר שלו במטרה לשמור על הפסגה לפני היציאה לפגרת הנבחרות.

"אני בטוח שהשחקנים שלי לא יסחפו בגלל שאנחנו במקום הראשון. אנחנו ליברפול - זה מועדון שרגיל להיות בטופ, שיודע איך להתנהל במצב כזה, והשחקנים אמורים ליישר קו", אמר סלוט לקראת המשחק.

ארנה סלוט, מאמן ליברפול. GettyImages
רוצה לצאת לפגרת הנבחרות בפסגה. סלוט/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - פולהאם (17:00, ספורט2)

משהו מעט חורק במכונה המשומנת של פפ גווארדיולה. אמנם עדיין ללא הפסד העונה ועם תואר אחד בדמות מגן הקהילה, ובכל זאת אפשר להרגיש לפני שלוש תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים של סיטי בכל המסגרות שהדברים לא הולכים חלק. הפציעות הקשות של רודרי ואוסקר בוב לא סייעו לאלופה, שגם איבדה את קווין דה בראונה פעם נוספת, אבל היא יכולה לסמוך על רצף אדיר של 16 ניצחונות בכל המסגרות על פולהאם של מרקו סילבה. האורחת מצדה התאוששה מפתיחת עונה פחות טובה והיא כבר במקום השישי, דופקת על דלתות המקומות לאירופה בעונה הבאה.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יושקו גברדיול שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. Matt McNulty, GettyImages
בשנה שעברה הבקיע גם מול פולהאם, ימשיך בכושר הכיבוש? גברדיול/GettyImages, Matt McNulty

ארסנל - סאות'המפטון (17:00, ספורט4)

קבוצה נוספת שעדיין ללא הפסד העונה בכל המסגרות היא סגנית האלופה. ארסנל התאוששה מרצף תוצאות התיקו, כולל נגד סיטי, עם העפלה לשמינית גמר גביע הליגה, ניצחון על לסטר בפרמיירליג ועוד אחד יוקרתי בליגת האלופות על פריז סן ז'רמן. אמנם עדיין מרטין אודגור פצוע אצל מיקל ארטטה וגם יוריאן טימבר ובן ווייט בספק למשחק הביתי הקרוב, אבל גם בלי השלושה לתותחנים לא אמורה להיות בעיה נגד העולה החדשה. סותון עדיין ללא ניצחון מאז ששבה לפרמיירליג הקיץ, אבל יכולה להתנחם במאזן טוב מול ארסנל שכולל ניצחון ושתי תוצאות תיקו בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.


משחקים נוספים:

ברנטפורד - וולבס (17:00)
לסטר - בורנמות' (17:00)
ווסטהאם - איפסוויץ' (17:00)
אברטון - ניוקאסל (19:30, ספורט1)

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל חוגג שער. Julian Finney, GettyImages
זה הזמן של ארסנל לצמצם פערים. סאקה/GettyImages, Julian Finney

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד
צ'לסי - נוטינגהאם פורסט
ברייטון - טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully