וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח טוען: "כולנו ביחד, היו הסכמות עם ההנהלה"

מנג'ר יונייטד מקווה לצאת מהמשבר מול פורטו (22:00, ספורט2) ומתעקש: "אני לא בלחץ. יש אסטרטגיה של שחקנים צעירים ותקופת מעבר"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 3:0/ספורט1

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות - 0:0 מול קריסטל פאלאס, 1:1 מול טוונטה, 3:0 מול טוטנהאם - תנסה הערב (חמישי, 22:00, ספורט2) מנצ'סטר יונייטד להתאושש כשתתארח בפורטו במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית.

אריק טן האח יודע ששני הפסדים נוספים לפני פגרת הנבחרות - הערב וביום ראשון מול אסטון וילה המלהיבה - עלולים אולי לעלות לו בתפקיד, אך הוא משתדל שלא להתעסק ברעשי הרקע. "אני לא חושב על זה ולא בלחץ", התעקש בריאיון שהעניק ל"סקיי". "כולנו יחד. בקיץ הזה יצרנו פה משהו, עם ההנהלה והצוות המקצועי. כולנו הסכמנו שאנחנו ביחד בזה, יש פה אסטרטגיה של הבאת שחקנים צעירים ותקופת מעבר".

כשנשאל על הבעיות החמורות ביותר של השדים האדומים כרגע, השיב: "הדבר הכי חשוב הוא לא להפסיק להאמין. צריך להישאר במשחקים דרך אמונה עצמית, זה המסר שאנחנו מנסים לשדר לשחקנים. אם תאבדו אמונה בעצמכם, תאבדו את הכל. אמונה וביטחון הולכים זה לצד זה".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
לא מאבד תקווה. טן האח/רויטרס

כשנשאל האם גם לשחקנים יש אחריות בתוצאות המאכזבות, השיב: "כולנו אחראיים. התפקיד שלי הוא לגרום להם לשחק היטב. כולנו ביחד בזה. אם השחקנים לא מספיק טובים, כנראה שלא עשיתי את עבודתי כמו שצריך. צריך להילחם יחד כדי לצאת מזה. מהרגע שהגעתי לכאן כולנו ידענו שזה תהליך ארוך, אבל כבר הוכחתי את עצמי בקריירה - זכיתי בשמונה תארים בשש השנים האחרונות ונרצה לזכות בתארים גם העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully