וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקיץ הנוצץ: פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס בקרב ראש בראש

שתיים מהמועמדות ללכת עד הסוף ייפגשו ביום שישי (20:30). קלייברן יפגוש את האקסית אנאדולו, בכורה לטיאגו ספליטר ופריז בסקטבול מול הכוכב האדום

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

מחזור הפתיחה של עונת 2024/25 ביורוליג יגיע מחר (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים, ובמוקד הקרב הענק בין פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס.

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס (שישי, 20:30)

איזה משחק. שתיים מהמועמדות המובילות ללכת עד הסוף ייפגשו באיסטנבול אחרי חיזוק גדול שהשלימו במהלך הקיץ. שאראס צירף בין היתר את בונזי קולסון, ווייד בולדווין, ניקולו מלי, בובאן מריאנוביץ' ואחרים, בעוד האדומים מפיראוס הנחיתו את אוון פורנייה, סשה וזנקוב, טיילור דורסי, לוקה וילדוסה וקינן אואנס, במטרה ברורה לקחת בחזרה מפנאתינייקוס את תואר הקבוצה היוונית הבכירה. אולימפיאקוס ניצחה את צמד המפגשים האחרונים (כולל אשתקד במשחק על המקום השלישי) ב-3 הפרש.

וירטוס בולוניה - אנאדולו אפס (שישי, 22:00)

שתי קבוצות שהגיעו אשתקד לפלייאין אך לא הצליחו להשיג את הכרטיס לפלייאוף מקוות לעונה מוצלחת יותר. וויל קלייברן עבר מאנאדולו לווירטוס ויפגוש מחר את האקסית, שהנחיתה בפגרה את סטנלי ג'ונסון, ג'ורדן נוורה, רולאנדס סמיטס ו-ונסן פוארייה, כדי להעמיד סגל עם פוטנציאל מסקרן למדי.

שחקן אולימפיאקוס אוון פורנייה. מתוך הטוויטר של אולימפיאקוס, אתר רשמי
מפגש מסקרן מאוד. פורנייה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אולימפיאקוס

פריז בסקטבול - הכוכב האדום בלגרד (שישי, 22:00)

אלופת היורוקאפ, שהוקמה בסך הכל לפני שש שנים, מתחילה את עונת הבכורה שלה במפעל האירופי הבכיר לאחר שהצליחה לשמור בקיץ על רוב הנכסים הגדולים שלה ובראשם טי ג'יי שורטס. אליו הצטרף בין היתר מאודו לו, ולמאמן החדש, כוכב העבר טיאגו ספליטר, ממתין אתגר לא קטן. היריבה חוותה קיץ לא רע בכלל כשצירפה לקו האחורי שלה את קודי מילר-מקינטייר ואייזאה קאנן, שמשלימים ביחד עם יאגו דוס סנטוס, מילוש תאודוסיץ' ונמניה נדוביץ' את אחד הקווים האחוריים המוכשרים ביבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully