וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאקופולוס: "המטרה - זכייה בחמישה תארי יורוליג רצופים"

בעלי פנאתינייקוס הגביר את הציפיות לפני מחזור הפתיחה מול אלבה ברלין (19:15). מדר יקווה לקבל דקות מול ריאל מדריד, הפרויקט המסקרן של פרטיזן מתחיל מול באסקוניה

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

בשעה טובה ומוצלחת, עונת 2024/25 ביורוליג תצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים, לצד המפגש של מכבי תל אביב עם וילרבאן.

אלבה ברלין - פנאתינייקוס (19:15)

אלופת אירופה המכהנת התחזקה עוד יותר במהלך הפגרה, עם צירופם של ג'די אוסמן, לורנזו בראון ועומר יורטסבן. הבעלים ההסגוני דימיטריס ינאקופולוס כבר הצהיר שהמטרה היא "זכייה בחמישה תארי יורוליג רצופים. יוגופלסטיקה עשתה זאת שלוש פעמים, אז אני רוצה חמש". כעת מצפה לה משוכה נוחה על הנייר, אך באופן מסורתי אלבה דווקא הסתדרה עם פאו לא רע וניצחה אותה בשלושה מחמשת המפגשים האחרונים.

ז'לגיריס - ברצלונה (20:00)

הקטלאנים לא יסתפקו הפעם בפחות מפיינל פור, ולשם כך ביצעו שינויים לא מעטים בסגל וגם על הקווים. חואן פנארויה הגיע בצוותא עם קווין פאנטר, ג'סטין אנדרסון ואחרים, וכל תוצאה זולת ניצחון שישי ברציפות על הליטאים תיחשב כהפתעה. גם ז'לגיריס ביצעה מהפיכה של ממש בסגל והננחיתתה לא פחות משמונה שחקנים חדשים במהלך הפגרה.

פנאתינייקוס אלופת אירופה. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
זה ייגמר בהנפה נוספת?/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP

מונאקו - מילאנו (20:00)

הצרפתים המשיכו להשקיע גם בקיץ החולף - לצד עזיבות ג'ורדן לויד ודונטה הול הונחתו ניק קלאתיס (שייעדר בשל פציעה), פורקן קורקמאז, גיורגוס פפאיאניס ו-ויטו בראון, והמטרה ברורה - חזרה לפיינל פור. מנגד, אטורה מסינה ממשיך על הקווים של מילאנו חרף האכזבות הרבות בשנים האחרונות, ומקווה לתוצאות טובות יותר אחרי קיץ שכלל צירוף של שבעה שחקנים, בראשם זאק לידיי, ג'וש ניבו, פביאן קוזר ולאנדרו בולמרו.

באסקוניה - פרטיזן בלגרד (21:30)

אף קבוצה לא ביצעה מהפיכה גדולה יותר בקיץ הזה מפרטיזן בלגרד. ז'ליקו אוברדוביץ' הנחית לא פחות מ-13 (!) שחקנים חדשים, בתקווה שדווין וושינגטון, אלכסיי פוקושבסקי, קרליק ג'ונס, ברנדון דייויס, פרנק ניליקיניה, איפה לונדברג ואחרים יצליחו להשיג את הכרטיס לפלייאוף. המסע המסקרן הזה ייצא לדרך מול קבוצה סולידית הרבה יותר, שצירפה את פאבלו לאסו וגם את דונטה הול וטימותי לואאו קבארו, ואמורה לעשות חיים קשים לכל קבוצות המפעל גם העונה - בעיקר בבית.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד מריו הזוניה. Sonia Canada, GettyImages
ריאל תסתדר ללא המנהיגים הוותיקים? הזוניה/GettyImages, Sonia Canada

באיירן מינכן - ריאל מדריד (21:45)

חילופי דורות נרשמו הקיץ בשורות סגנית אלופת אירופה: רודי פרננדס וסרחיו רודריגס פרשו, פביאן קוזר, גרשון יאבוסלה ו-ונסן פוארייה עזבו, וגם החיזוק של צ'וס מתאו נראה מצומצם למדי כרגע: סרג' איבקה ועוסמאן גארובה יסייעו לאדי טבארס בקו הקדמי האימתני, ואת הטון ימשיכו לתת פקונדו קמפאסו, דז'נאן מוסא ומריו הזוניה. ספק גדול אם באיירן מסוגת להימנע מהפסד חמישי ברציפות מול ריאל, ים מדר שמיעט לקבל דקות בפתיחת העונה בגרמניה ככל הנראה יתחיל שוב מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully