וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט: "היתרון הכי גדול שלנו זה שאנחנו רעבים"

רכז מכבי ת"א סיפר לאתר הרשמי על המטרות, יוקובאיטיס ("ילד מדהים, יש לו המון יתרונות") וריברו ("אנחנו מדברים עם העיניים")

ארוחת ראש השנה של מכבי תל אביב בכדורסל ומכבי תל אביב בכדורגל בבלגרד/מתוך האינסטגרם של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי, 22:00) את עונת היורוליג שלה ובניגוד לעונה שעברה, הפעם תפקידו של תמיר בלאט יהיה מרכזי יותר. הרכז יחלוק את העמדה עם רוקאס יוקובאיטיס ואמור להיות בעל הבית העיקרי של עודד קטש על הפרקט.

"אני חושב שהיתרון הכי גדול שלנו זה שאנחנו רעבים. אנחנו מאוד רעבים", אמר בריאיון לאתר הרשמי של המועדון. "יש הרבה שחקנים שלא שיחקו ביורוליג והם רוצים להוכיח את עצמם. וגם בליגה, אני מרגיש שכל יום שאנחנו באים להתאמן . אנחנו באמת משאירים הכל על המגרש. וזה מאוד טוב שיש את הרעב הזה, כי זה יכול לתת לנו צ'אנס טוב. הבסיס הכי חשוב זה האישיות. כשפגשתי את כל החבר'ה לקבוצה, כולם בחורים טובים, הם רוצים לעבוד קשה. ויש עם מה לעבוד. עכשיו זה, זה הזמן שלנו להתגבש ולהביא את הביצועים למגרש".

על השינוי שצפוי לו העונה אמר: "אני מרגיש כבר בבית עם כל האנשים מסביב והצוות ושחקנים שהמשיכו. וכן, אני מרגיש שאני לוקח עוד צעד קדימה. בשנה שעברה, ברוב הזמן באתי מהספסל והצלחתי להביא את עצמי ואת האנרגיה שהיינו צריכים. גם השנה. גם אם זה יהיה מהספסל או שאני אפתח, זה לא משנה לי. העיקר שנתגבש כקבוצה, נביא ניצחונות ונשחק ביחד. אני מחכה לזה".

תמיר בלאט מכבי תל אביב. דני מרון
בעל הבית של קטש. בלאט/דני מרון

על חברו לעמדה רוקאס יוקובאיטיס: "הוא ילד מדהים והוא מאוד מאוד רוצה להצליח ולעבוד קשה. יש לו המון המון יתרונות - הוא גם גדול, הוא שמאלי, הוא רואה את המגרש והוא מגיע לטבעות. אני חושב שנבנה ביחד משהו טוב. וכמו שאמרתי לו באימונים, כל שאלה שהוא צריך הוא יכול לשאול אותי, כי אני מכיר את השיטה של עודד כבר הרבה זמן ואני פה בשבילו".

בלאט נדרש גם לחיבור המיוחד עם חסיאל ריברו: "לא יודע אם מישהו ציפה שיהיה חיבור כזה בשנה שעברה, אבל אני חושב שאנחנו ממש מבינים אחד את השני. כל אחד יודע את היתרונות והחסרונות של השני. באמת הגענו למצב שאנחנו מדברים עם העיניים. הוא גם לב ענק. הוא באמת משאיר את כל כולו על המגרש, אני בטוח שראיתם את זה. אני מאוד שמח שאנחנו ממשיכים עוד שנה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully