וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה, ה-MVP ועוד: מנהלי היורוליג חוזים איך תיראה העונה

עודכן לאחרונה: 3.10.2024 / 11:03

ב"באסקטניוז" ערכו סקר שנתי בהשתתפות כל הג'נרל מנג'רים. פאו פייבוריטית, מכבי ת"א לא קיבלה אף קול לפיינל פור, ומי הרכש הטוב ביותר?

ארוחת ראש השנה של מכבי תל אביב בכדורסל ומכבי תל אביב בכדורגל בבלגרד/מתוך האינסטגרם של מכבי תל אביב

עונת 2024/25 ביורוליג תצא הערב (חמישי) לדרך. רגע לפני כן, השלימו ב"באסקטניוז" את הסקר המסורתי שלהם, בו הם משוחחים עם כל הג'נרל מנג'רים של הקבוצות כדי לנסות ולשררט כיצד תיראה העונה.

הפייבוריטית ללכת עד הסוף היא אלופת אירופה המכהנת פנאתינייקוס, שצירפה במהלך הקיץ את ג'די אוסמן, לורנזו בראון ועומר יורטסבן, וקיבלה 46.2 אחוז מהקולות. אחריה פנרבחצ'ה (23.1 אחוז) והיריבה השנואה אולימפיאקוס (15.4), ברצלונה קיבלה הצבעה אחת וכמוה ניתן גם קול מפתיע במיוחד לפרטיזן בלגרד.

על כן, אין זה מפתיע שפאו גם המועמדת המובילה להגיע לפיינל פור, עם 92.3 אחוז. אחריה אולימפיאקוס (84.6), פנרבחצ'ה (76.9) וריאל מדריד (76.9). גם פרטיזן, ברצלונה, אנאדולו אפס ומונאקו קיבלו קולות, זאת בניגוד למכבי תל אביב.

שחקן פנאתינייקוס קנדריק נאן נגד ריאל מדריד. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
בדרך לעוד עונה גדולה? נאן/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP

אשר לשאלה מי יוכתר כ-MVP של המפעל, נרשם שוויון בין סשה וזנקוב מאולימפיאקוס וקנדריק נאן מפנאתינייקוס - שניהם קיבלו 30.8 אחוז. מקבלי קולות נוספים היו בובאן מריאנוביץ', פקונדו קמפאסו, אלייז'ה בריאנט ונייג'ל הייז-דייויס.

וזנקוב הוכתר גם כהחתמה הטובה ביותר של הקיץ עם לא פחות מ-53.8 אחוז. אשר לשאלה סביב מי הייתם בונים קבוצה, במקום הראשון התברג אדי טבארס עם 46.2 אחוז ואחריו קנדריק נאן ומתיאס לסור (23.1 אחוז כל אחד).

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully