וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלא מקום לכנעאן? אשדוד בוחנת את קוג'ו למרות שיש לה 6 זרים בסגל

3.10.2024 / 9:18

במועדון הנחיתו למבחנים קשר גנאי בן 20 שמרשים עד כה, אם יוחלט לצרפו יצטרכו לשחרר זר אחר. חסון יפתח גם מול הפועל חיפה?

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט1

על אף שיש לה שישה זרים, מ.ס. אשדוד הנחיתה קשר זר גנאי שעד כה מרשים מאוד באימונים. מדובר במתיו קוג'ו בן ה-20, שבאימונים עד עכשיו מראה יכולת גבוהה וגם במשחק האימון שהתקיים שלשום בבוקר מול הפועל רמת גן, אף כבש שער.

כזכור, הזר האחרון שחתם באשדוד ממש לפני מספר ימים היה המגן השמאלי הגנאי מונטארי קמהאני, שבעבר שיחק בקבוצה, אבל עד כה שימש רק כשחקן אימונים. באשדוד החליטו להחתימו והוא אף שיחק במשחק הליגה האחרון מול הפועל חדרה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, מכבי תל אביב רצתה להחתים את קמהאני מאחר שהיתה בטוחה שהוא רק מתאמן באשדוד ושחקן חופשי, אבל באשדוד הבהירו שהוא כבר חתם אצלם ולראייה הוא כאמור כבר רשם דקות ליגה.

קוג'ו, שחקן חופשי שרשם 36 הופעות וארבעה שערי ליגה במדי דאנדי יונייטד מ-2021 עד 2024, יכול לחתום באשדוד באופן מיידי. יחד עם זאת, אם באשדוד יחליטו לצרפו, גם לאור הפציעה של מוחמד כנעאן שייעדר כשישה שבועות, יצטרכו במועדון לוותר על זר אחר שחתום. לכן ההתלבטות היא גדולה מאוד, וההחלטה תתקבל רק בעוד כמה אימונים, ורק אם קוג'ו יציג יכולת יוצאת דופן.

צפו בביצועיו של קוג'ו

באשדוד נערכים למשחק הליגה בשבת מול הפועל חיפה. אחרי הניצחון על הפועל חדרה בחוץ, רוצים במועדון לצרף גם ניצחון ביתי שיקדם אותם במעלה הטבלה. שוער המשנה סהר חסון שפתח מול הפועל חדרה במקום אריאל הרוש עשוי להמשיך בין הקורות וגם הבלם עומרי בן הרוש שפתח במקום לואי דה לוקאס עשוי להמשיך לקבל קרדיט. מאבק קיים בסגל על השחקן שייכנס במקום כנעאן ולפחות שלושה שחקנים מתחרים על המקום, ביניהם אלעד שחף ונועם מוצ'ה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully