וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תישאר באירופה אחרי וילרבאן? "רגישים עם השחקנים"

3.10.2024 / 8:36

הצהובים יפתחו את עונת היורוליג נגד הקבוצה הצרפתית (22:00) כשברקע תחושות קשות של חלק מהשחקנים, ביניהם ג'ורדן לויד, אחרי המתקפה מאיראן: "צריך להבין אותם". במועדון נחושים לנצח, סורקין: "מנסים להתחבר"

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי, 22:00) בפיוניר שבבלגרד את עונת היורוליג 2024/25 כשתארח את וילרבאן הצרפתית. הצהובים, שהגיעו בשלוש העונות האחרונות לפלייאוף, ובשנתיים האחרונות עד המשחק הקובע על העלייה לפיינל פור, מודעים שהמשימה העונה תהיה קשה עוד יותר, אבל מקווים לרשום הפתעה גדולה.

מכבי הגיעה אתמול בשעות אחר הצהריים לבלגרד וערכה את האימון המסכם לקראת המשחק. לאחר מכן קיימה הקבוצה את ארוחת החג המסורתית, כשהפעם הם חברו לקבוצת הכדורגל שתשחק הערב גם כן בבלגרד בליגה האירופית. היום תקיים הקבוצה את אימון הקליעות המסורתי, וגם תדריך וידאו על וילרבאן.

הצהובים עזבו את ישראל לאחר שחוו את מתקפת הטילים של איראן על ישראל ואחרי שעות של חרדה מצד חלק מהשחקנים הזרים, בין היתר ג'ורדן לויד ובת זוגתו, כשגורמים במועדון מודים שלקחו את הסיטואציה הקשה בצורה לא קלה. במועדון בוחנים אפשרות שלא להשיב את הקבוצה ארצה אחרי המשחק, ולהישאר באירופה עד המשחק הבא שלהם, נגד מונאקו ביום רביעי בצרפת, כשהתוכנית היא שהקבוצה תשוב לאחר מכן. משחק הליגה הראשון של הצהובים מתוכנן ליום ראשון, ה-13 באוקטובר, נגד נס ציונה בבאר שבע.

"צריכים לקחת את הדברים בפרופורציות הנדרשות", אמר אחד מאנשי מכבי אמש, "בסוף השחקנים הללו, גם מי שחווה את זה בעונה שעברה כאן או בקבוצה אחרת, נקלעו לסיטואציה בעייתית. אנחנו בתור ישראלים מפחדים מהמצב, אז ברור שצריך להבין אותם. אנחנו נוהגים ברגישות עם הדרישות של השחקנים ועושים מה שניתן כדי שיחושו בנוח".

הצהובים הודיעו במהלך הלילה: "אתמול עברנו כולנו בישראל ערב לא פשוט, זאת בלשון המעטה. אנחנו משוחחים עם השחקנים, משמשים אוזן קשבת ומקווים לימים רגועים יותר. אנחנו בסך הכל 24 שעות לאחר האירוע ומציעים שלא לקפוץ למסקנות נמהרות בשלב זה".

למרות שהם מגיעים בסגל הרבה פחות נוצץ מהעונה שעברה, וביחד עם הפציעות והעובדה שהצוות המקצועי ממשיך לחפש אחר הגארד שישלים את הסגל, יודעים במועדון כי הפסד לווילרבאן לא בא בחשבון. במכבי התכוננו מקרוב ליריבה הצרפתית, כולל צפייה במשחקי ההכנה שלהם ובמשחקי פתיחת העונה בליגה הצרפתית, כשהם מנתחים את מה שהם עושים טוב ופחות טוב.

"לפני הכל, הלב והראש שלנו עם המדינה, עם החיילים, עם כל העם", אמר רומן סורקין, "זה מצב מורכב וקשה במדינה שלנו, מקווה שנדע ימים יותר טובים אני רוצה לאחל לכולם חג שמח ושנה טובה כמה שאפשר. אני מקווה שהחטופים יחזרו ושיהיה לנו קצת שקט במדינה. אנחנו מתחילים את היורוליג, יש לנו הרבה שחקנים חדשים בקבוצה, אנחנו מנסים להתחבר ורוצים לנצח, כי אנחנו מכבי ורוצים לנצח כל משחק. אנחנו קבוצה תחרותית ואנחנו יודעים שאנחנו רק צריכים להתחבר, להשתפר ממשחק למשחק. אנחנו צריכים לנצח".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

11 מפגשים היו עד היום בין וילרבאן למכבי תל אביב, כשהצרפתים מנצחים רק פעמיים, אבל בלא מעט מפגשים, כמו בעונה שעברה, הצליחה הקבוצה הצרפתית לכפות משחק צמוד ולהקשות מאוד על החבורה בצהוב.

אחרי שטי ג'יי פארקר פינה את המקום בקבוצה של האח שלו עוד בתחילת העונה התגלגל לתפקיד המאמן פייריק פופה שעשה עבודה טובה בסוף העונה. את הקו האחורי מרכיבים פאריס לי ונאנדו דה קולו, כמו בעונה שעברה, כשאליהם מצטרף בחזרה תיאו מאלדון ששב אחרי 4 עונות מאכזבות ב-NBA. שאקיל הריסון ואדמירל שופילד אמורים להעניק כוח אש, כששם מרתק נוסף שמעניין לראות את ההשתלבות שלו בקבוצה הוא מלווין אג'ינסה, הבחירה ה-51 מהדראפט האחרון, והאחיין של אלכסיס. הקו הקדמי של פופה כולל שני שחקנים מוכרים מאוד - ג'ופרי לוברן המנוסה ואקס מכבי טאריק בלאק שממשיך לחפש את מקומו ביורוליג בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully