וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו מה לתקן, נרצה להוכיח ששיפרנו"

2.10.2024 / 21:34

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' התייחס במסיבת העיתונאים למשחק מול מיטיולן (ה', החל מ-19:30, ספורט4): "ננסה לתפוס את הדנים לא מוכנים". ביטון: "יש הרבה אנשים שמסכנים את החיים שלהם כדי שנוכל לשחק כדורגל"

תקציר מהליגה האירופית: בראגה - מכבי תל אביב 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב תתמודד מחר (19:45, שידור ישיר מ-19:30 בספורט4) עם מיטיולן במשחק השני שלה בליגה האירופית, לאחר ההפסד 2:1 לבראגה לפני שבוע, לאחר שנחתה אחר הצהריים בבלגרד.

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' התייחס במסיבת עיתונאים להכנות לקראת המפגש עם אלופת דנמרק: "אני מצפה למשחק טוב ומעניין מול יריבה טובה מאוד, שמשחקת עם מבנה מאוד ברור במערך. זו גם קבוצה שלוחצת גבוה אבל יודעת לחזור מעולה לעמדות הגנתיות כשצריך. גם אנחנו קבוצה טובה מאוד ויש לנו כמה פרמטרים קטנים לתקן, נרצה להוכיח ששיפרנו את זה. הצוות שלי ואני ניתחנו את היריבה וניסינו באמצעות הידע הזה להקנות לשחקנים דרכים לתפוס את הדנים לא מוכנים".

המאמן שיתף על ההיכרות שלו עם האצטדיון בבבלגרד: "אני מכיר את האצטדיון של פרטיזן כי שיחקתי פה ואימנתי את מחלקת הנוער. לא הרבה השתנה בשנים האלה. מה שחשוב זה שהדשא במצב טוב, ואני חושב שזה יעזור לשתי הקבוצות להציג את היכולת המקסימלית".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. דני מרון
יודע שהיכולת נגד טבריה לא תספיק. לאזטיץ'/דני מרון

ניר ביטון הוסיף: "אנחנו מצפים למשחק כמו כל משחק אירופי, יהיה קשה מול ליריבה מאורגנת עם הרבה מוטיבציה, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ואיך אנחנו נערכים למשחק. המוטיבציה שלנו גבוהה".

כשנשאל על המצב בישראל אמר ביטון: "אנחנו ישראלים, עברנו הרבה מאוד לאורך השנים ובהיסטוריה של המדינה. זה לא בשליטה שלנו, אנחנו שחקני כדורגל ואנחנו רוצים להתרכז בכדורגל. יש הרבה אנשים שמסכנים את החיים שלהם כדי שנהיה בטוחים ושנוכל לשחק כדורגל וזה הדבר החשוב באמת. כל יום בתל אביב לא שונה מהימים הקודמים לפני המלחמה. יש אנשים שחושבים שכל מה שקורה בישראל זו מלחמה וטילים והכל משוגע, אבל אני ישראלי ועבורי ישראל היא הכי טובה בעולם. כל שחקן זר שמגיע לישראל אומר את אותו הדבר בסופו של יום. זו פריבילגיה לחיות בישראל ולהיות ישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully