וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאי לעמותת האוהדים: "ללא מעבר ליד אליהו, לא אגש לקול הקורא"

2.10.2024 / 17:56

לקראת התכנסות הדירקטוריון, בעלי הפועל תל אביב הבהיר כי אם הקבוצה לא תעביר את משחקיה הביתיים ל'מנורה מבטחים' באופן זמני, הוא לא יוכל להשקיע בשיפוץ היכל שלמה

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

המאבק בין עופר ינאי לעמותת אוהדי הפועל תל אביב נמשך. בשבת הקרובה תתכנס עמותת האוהדים כדי לדון בנושא המעבר הזמני מהיכל שלמה לאולם אחר, כשלחבריה הזכות והאפשרות למנוע את המעבר בשל זכות הווטו שנמצאת בידי העמותה.

לקראת הרגע הדרמטי, לאור רצונו של עופר ינאי להגדיל את היכל שלמה ולבנות בית חדש ומפואר למען הפועל תל אביב - כזה שיוכל לאכלס כ-7,000 צופים לפחות - פרסם הבעלים מכתב ששלח לעמותת אוהדים ובו הוא מבהיר כי למען שיפוץ האולם והגדלתו, האופציה היחידה מבחינתו היא מעבר זמני לאולם ביד אליהו, בו מתנגדים רבים מהאוהדים לשחק עקב זהותו עם היריבה העירונית מכבי תל אביב.

דבריו של ינאי לאוהדים והמכתב המלא לעמותה

כך טוען ינאי במכתבו לחברי עמותת האוהדים: "מעבר לאולם גדול הוא מחויב המציאות. בתקופה האחרונה נבחנו על ידי המועדון והעמותה אולמות חלופיים אשר עונים לדרישת הגודל לקיום המשחקים, אולם עיריית חולון הביעה התנגדות נחרצת לכך. במרכז הירידים דמי השכירות מגיעים לכ-40 מיליון שקל בשנה הראשונה וכ-60 מיליון של בשנה הבאה, בעוד בהיכל מנורה העלות הינה כ-1.25 מיליון בשנה. לא צריך להעביר במילים על מנת להבין מדוע חלופה זו אינה רצויה ותוביל את המועדון למבוי סתום. פיס ארנה בירושלים אינה ריאלית, זו חלופה שאינה נוחה לרוב האוהדים ואינה משתלמת כלכלית.

"החלופה היחידה שנבחנה באופן יסודי ונמצאה ריאלית מבחינת גודל, מיקום ועלויות, היא החלופה של קיום המשחקים הביתיים ב'היכל מנורה מבטחים'. על אף שמדובר במעבר בלתי נמנע, הושקעו מאמצים גדולים כדי לוודא שהמעבר יתאפיין בשתי תכונות חשובות: הוא יהיה זמני ונדאג להפוך את ההיכל לאולם ביתי במשחקי הבית של המועדון - כל עוד זה תלוי בי, הוא יהפוך למבצר אדום. הפרקט יהיה בצבע אדום, תוקם חנות אוהדים, יוקם חדר הלבשה אדום".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ניב אהרונסון, מערכת וואלה
ינאי דורש שהמעבר ליד אליהו יאושר על ידי חברי העמותה השבוע/מערכת וואלה, ניב אהרונסון

ינאי אף הבהיר כי אם חברי העמותה לא יתמכו במעבר הזמני, הדבר עלול לסכל לחלוטין את אופציית שיפוץ והרחבת היכל שלמה. לדבריו, אם העמותה תשתמש בזכות הווטו ותמנע את המעבר, הוא לא ייגש לקול קורא לשיפוץ היכל שלמה, שיפוץ שהעלות שלו תעלה לינאי כ-250 מיליון שקל, ובסיומו הוא יזכה לחכור את האולם למשך 25 שנה.

"השתתפות בקול הקורא תחייב השקעה עצומה של מאות מיליוני שקלים. ללא מעבר זמני ליד אליהו, לא אוכל לגשת אל הקול הקורא. אני חוזר ומדגיש - השתתפותי בקול הקורא נועדה על מנת ליצור להפועל תל אביב בית ראוי והולם - ובלבדי - לשנים ארוכות. היא כרוכה בהשקעה עצומה מצידי והיא לא תוכל להתאפשר מבלי שקהילה הגדולה של הפועל תל אביב תתייצב לצידי, ובראש ובראשונה לא תמנע את תחילת התהליך באמצעות המעבר להיכל 'מנורה מבטחים' כבר השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully