וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שבע נקודות רצופות בשובר השוויון: אלקראס זכה בבייג'ינג

דרמת ענק בגמר: הספרדי (3) נקלע לפיגור מול יאניק סינר (1) במערכה הראשונה, איזן ובשובר השוויון בסט המכריע כבר פיגר 3:0, אך השלים מהפך כביר בדרך לזכייה ראשונה בסין

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

קרלוס אלקראס רק בן 21, אבל כבר מספר שנים שהוא בטופ העולמי ולזכותו ארבעה תארי גרנד סלאם. מנגד, יאניק סינר חגג לאחרונה את יום הולדתו ה-23, אבל את הפריצה הגדולה שלו החל בשנה שעברה ומאז כבר זכה במהלך 2024 באליפויות באוסטרליה ובארצות הברית.

היום (רביעי) נפגשו שניים מהמדורגים בטופ 3 העולמי בגמר טורניר בייג'ינג ובתום דרמה גדולה הספרדי, שכיום מדורג שלישי בעולם, יצא עם ידו על העליונה מול המדורג ראשון והוסיף תואר נוסף לרזומה, אחרי שחזר מפיגור 3:0 בשובר השוויון של המערכה השלישית והמכרעת, דהר לשבע נקודות רצופות ולזכייה היוקרתית והראשונה בקריירה שלו באליפות בסין.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי, זוכה טורניר בייג'ינג. GettyImages
תואר נוסף לקרלוס אלקראס, לראשונה בבייג'ינג/GettyImages

זה היה משחק צמוד ודרמטי לכל אורכו. כבר במערכה הראשונה ניתן היה להבין שזה יהיה משחק ארוך, אחרי שאלקראס שבר ראשון, אבל נשבר בחזרה במשחקון התשיעי - כך שבמקום לנצח במערכה, סינר צימק ל-5:4 ואיזן במהרה ל-5:5. בסיומו של שובר שוויון, השלים סינר את המהפך עם 6:7(6) ועלה ל-0:1 במערכות.

המערכה השנייה הייתה מרתקת לא פחות והגיעה לשיאה בשלושת המשחקונים האחרונים. ב-4:4, כאשר אלקראס הגיש, הוא ניצל משתי נקודות שבירה, עלה ל-4:5 ואז שבר את סינר בדרך ל-4:6 ולשוויון במערכות. כאמור לעיל, הסט השלישי שוב הגיע לשובר שוויון - פעם נוספת כל צד שבר פעם אחת במהלך המשחקונים - ואחרי שסינר כבר עלה ל-0:3 מבטיח, אלקראס סיפק שבע נקודות רצופות עד הניצחון והזכייה בטורניר, אחרי שלוש שעות ו-24 דקות של התמודדות.

אלקראס הפך לספרדי הראשון שזוכה בטורניר בייג'ינג מאז רפאל נדאל שעשה זאת ב-2005 ובפעם האחרונה ב-2017. בנוסף, רשם ניצחון שלישי על סינר בשנת 2024 והעלה את מאזנו במפגשים ביניהם לאורך הקריירה ל-4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully