וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לפליטי מכבי ת"א ומבחן אופי לריאל: עונת היורוליג מתחילה

ערב גדוש בכדורסל אירופי, עוד לפני מכבי תל אביב: לורנזו בראון וג'וש ניבו יקוו להותיר רושם ראשוני טוב, פאו חוזרת לאולם בו הניפה גביע, ולמי מונאקו הכי תתגעגע?

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

מירוץ החימוש ביורוליג נראה בשיאו הקיץ וכעת הגיע הזמן להיווכח ולראות איך המיליונים שנשפכו על שחקנים בכירים יותר או פחות ייראו על הפרקט. מחר (חמישי) בשעה טובה ומוצלחת, תצא לדרך עונת 2024/25 כשלצד המשחק ה"ביתי" של מכבי תל אביב מול וילרבאן, ייערכו חמישה משחקים נוספים.

לורנזו בראון במדי פנאתינייקוס. מתוך האתר הרשמי של פנאתינייקוס, אתר רשמי
עונת יורוליג חדשה יוצאת לדרך, עם לורנזו בראון בפנאתינייקוס/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פנאתינייקוס

אלבה ברלין - פנאתינייקוס (19:45)

באופן סמלי, המסע של פאו להגנה על התואר מתחיל באולם בו העונה שעברה הסתיימה עם הנפת הגביע. מאז הסגל עתיר הכוכבים של ארגין עתמאן עבר מספר שינויים קוסמטיים, כשהמצטרפים הבולטים היו לורנזו בראון וצמד שחקני ה-NBA ג'די עוסמאן ועומר יורצבן. שלושתם אמורים לשחק מחר, אחרי שאקס מכבי תל אביב שסחב פציעה השתתף באימון לפני ההמראה לגרמניה. מנגד, את רוב תשומת הלב באלבה ימקד טרביון וויליאמס, שחקן הפנים המדובר שמשחק ההתקפה אמור לעבור דרכו. פאו גברה על אלבה פעמיים בעונה שעברה, אבל מגיעה למשחק אחרי הפסד דרמטי לאולימפיאקוס בסופר-קאפ היווני, ולא מתכוונת לזלזל.

"אלבה אולי לא מועמדת לפלייאוף, אבל היא קבוצה ממושמעת ומאורגנת, ומשחקי חוץ הם תמיד מסוכנים", אמר עתמאן לקראת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אלי אוקובו, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
משימה לא פשוטה לאוקובו ולמונאקו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

מונאקו - מילאנו (20:00)

באופן משעשע, השחקן שכנראה הכי יחסר למונאקו במשחק הפתיחה שלה הוא האיש עליו ויתרה והגיע למכבי תל אביב, ג'ורדן לויד. מייק ג'יימס סוחב פציעה ובספק גדול, ניק קלאתיס מושבת והנטל בקו האחורי יפול על אלי אוקובו ומתיו סטראזל. מנגד, הקבוצה המתחדשת של אטורה מסינה מקווה שהפעם סגל הכוכבים יתחבר לכדי קבוצה, ובונה על ג'וש ניבו שנראה מצוין במשחקי ההכנה.

שחקן פרטיזן בלגרד קווין פאנטר. ברני ארדוב
תחנה חמישית של פאנטר ביורוליג/ברני ארדוב

ז'לגיריס - ברצלונה (20:00)

בארסה עברה מתיחת פנים בקיץ, ורוצה להוציא לדרך את עידן חואן פניארויה ברגל ימין, עם ניצחון חוץ במגרש מאתגר. קווין פאנטר ירשום הופעת בכורה בקבוצה שהפכה לתחנתו החמישית ביורוליג, והעיניים יהיו נשואות גם לחואן נונייס הצעיר שעשוי לקבל את המפתחות בקו האחורי. בצד השני, הקבוצה של אנדראה טרינקיירי גם כן עברה לא מעט שינויים, ובונה הרבה על הקו האחורי החדש בראשות סילבן פרנסיסקו.

מרקוס הווארד, באסקוניה. Borja B. Hojas, GettyImages
צפוי דו קרב מסקרן בין באסקוניה לפרטיזן/GettyImages, Borja B. Hojas

באסקוניה - פרטיזן בלגרד (21:30)

המשחק בפרננדו בואסה ארנה יעבור בסימן האנשים שעל הקווים. מצד אחד ז'ליקו אוברדוביץ' שפותח עונה עם סגל חדש ומלא בפוטנציאל שזקוק להדרכה וההכוונה שלו, מצד שני פאבלו לאסו שחזר הביתה לחבל הבאסקים ויערוך בכורה על הקווים. שימו לב לדו קרב הגאנרים הצפוי בין מרקוס הווארד למצטרף הטרי והמסקרן לפרטיזן, קרליק ג'ונס.

סרז' איבקה שחקן באיירן מינכן. Maryam Majd, GettyImages
בכורה מחודשת במדי ריאל לאיבקה, ועוד מול האקסית/GettyImages, Maryam Majd

באיירן מינכן - ריאל מדריד (21:45)

סרג' איבקה עורך בכורה מחודשת במדי הבלאנקוס מול הקבוצה בה כיכב בעונה שעברה, אבל ריאל כולה תעמוד למבחן אופי ראשון בבוואריה כשהיא חסרה את המנהיגות של העוזבים הוותיקים סרחיו רודריגס ורודי פרננדס. מנגד, גורדי הרברט שהחליף את פאבלו לאסו על הקווים יקווה להפתיע, ובניגוד לסימנים המדאיגים ממשחקי ההכנה אולי גם יעניק יותר דקות לים מדר.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully