וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "רוצה שנשחזר את הזכייה בגביע", רומן: "הצבע יחזור"

2.10.2024 / 14:39

מכבי פתח תקוה ערכה הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה: "זה היה רגע של אור ושמחה בשנה איומה". המאמן הוסיף לדברי היו"ר: "ניתן את הכל ונעשה את השנה הזאת למתוקה"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:4/ספורט1

אנשי מכבי פתח תקוה נפגשו הבוקר (רביעי) להרמת כוסית לכבוד ערב חג ראש השנה. בקבוצה ניסו לשמור על מצב רוח ואופטימיות, למרות התבוסה הכואבת להפועל ירושלים בשבת וגם לאור הערב הלא נעים שעבר על אנשי הקבוצה אמש בזמן שהופעלו אזעקות בכל רחבי הארץ והשחקנים נאלצו להסתתר במיגונית שנמצאת במתחם האימונים.

בהרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה, שנערכה באצטדיון בפתח תקוה, נשאו דברים יושב הראש אבי לוזון והמאמן דן רומן. "אתמול הייתי בהלוויה של צביקה ורשביאק, איש מכבי ישראל ויושב ראש הועד האולימפי, אוהד מכבי פתח תקוה ותושב העיר", סיפר לוזון, "כשהייתי שם, באו אליי אח שלו, גיסתו, הילדים והנכדים וכולם אמרו לי שהשנה הזאת היתה איומה, אבל היה להם רגע אחד של אור ושמחה וזה הזכייה בגביע. שאלתי אותם מה אתם רוצים? והם ביקשו שנשחזר את ההישג. אז אגיד לכם שני דברים. אני מאוד מאוד מאוד רוצה שנשחזר את הזכייה בגביע - זה החלום הגדול. אני מאחל לכולכם שנה טובה, שנת בריאות והצלחות".

דן רומן, מאמן מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
"ניתן את הכל והצבע יחזור ללחיים". דן רומן/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

המאמן דן רומן הוסיף: "אחרי שעברנו שנה באמת קשה ברמה הלאומית, אני רוצה לאחל לכולם בריאות, ביטחון, שקט ושפיות. נכנסנו לאיזה טרללת, שאף אחד לא ראה אותה מגיעה בכלל, כשחגגנו את ראש השנה לפני שנה. האיחול הכי טוב שאני יכול לתת לנו, זה שנחזור לאיזושהי שפיות, לשגרה ושכדורגל יחזור להיות הדבר הכי חשוב. לנו יש את הפריבילגיה הזאת, להתעסק בכדורגל , בזמן שאחרים מתעסקים בשמירה על הבטחון שלנו, בשאלות של חיים ומוות. אנחנו רוצים להשתמש בכוח הזה, כדי לייצר רגעים טובים בשביל עצמנו. אנחנו עובדים קשה ורוצים לראות את הדברים מתורגמים לדברים חיוביים וטובים. אין לי ספק שנתחיל את השנה החדשה ברגל ימין, יש לי אמונה מלאה בכם. ניתן את הכל והצבע יחזור ללחיים ונתקדם צעד צעד ונעשה את השנה הזאת לשנה מתוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully