וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר שמייכל צפה מהיציע בבנו סופג שבעה שערים: "יום רע"

אוהדי סלטיק הניפו ביציע בדורטמונד דגלי פלסטין ולבנון, קבוצתם הובסה 7:1. אגדת העבר שימש כפרשן באצטדיון וסיפר על התחושות לראות את קספר סופג שבעה שערים

כתבתו של שרון דוידוביץ' על אנדרס אינייסטה/ספורט1

אוהדי סלטיק מניפים דגלי פלסטין זה תקופה ארוכה, אבל לאחרונה גם הנפילו דגלי לבנון. כך היה גם אתמול (שלישי), זמן קצר אחרי ירי הטילים מאיראן לישראל, במשחק ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד. הגרמנים אמנם לא מנעו את הנפת דגלי המדינות, אבל הסקוטים התבזו על כר הדשא וחטפו 7:1 מעליב במיוחד מהצהובים-שחורים.

בין הקורות של אלופת סקוטלנד עומד הדני קספר שמייכל, השוער בן ה-37 שהיה יכול למנוע לפחות חלק מהשערים והיה זה יום שהוא בוודאי לא ירצה לזכור כחלק מהקריירה הארוכה והמפוארת שלו שבשנים האחרונות כבר נמצאת בדעיכה מתמדת. מי שצפה בו מקרוב היה אביו, שוער העבר פטר שמייכל כמובן, שצפה במשחק מהיציע בתור פרשן של רשת CBS.

אוהדי סלטיק עם דגלי פלסטין בדורטמונד. GettyImages
אוהדי סלטיק עם דגלי פלסטין ולבנון ביציע בדורטמונד/GettyImages
קספר שמייכל, שוער סלטיק. GettyImages
זה נגמר בשביעייה משפילה על הדשא/GettyImages

אחרי המשחק התראיין פטר שמייכל וכשנשאל אם שוחח עם בנו קספר אחרי שהוציא שבעה כדורים מהרשת במשחק נפל שלו ושל חבריו, אמר: "זו לא הייתה חוויה נעימה. זה היה מאוד קשה אפילו, כי אתה תמיד רוצה שהבן שלך יצליח ולא משנה באיזו סיטואציה. זה היה מהימים האלו שאי אפשר להסביר אותם, נבעטו לעברו הרבה יותר מדי כדורים ושבעה נכנסו. זה יכול היה אפילו להיגמר בתוצאה גבוהה יותר - קאלום מקגרגור אמר לי לפני כן שזה היה מהימים האלו ששום דבר לא עזר כדי לעצור את דורטמונד".

עוד אמר שמייכל האב: "שוחחתי עם קספר. נעמדתי ליד חדר ההלבשה שלהם וכשהוא יצא אמרתי לו שזה היה יום רע מאוד במשרד, ושעכשיו הוא נגמר וממשיכים הלאה. אמרתי לו להמשיך להנהיג את חדר ההלבשה ולעזור לכולם כדי לעבור את זה. עד עכשיו סלטיק שיחקה מצוין והייתה המון אופטימיות, זה פשוט יום אחד מאוד מאוד רע".

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully