וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטלי: "בוורלי גורם גם לשחקן ה-17 בסגל להישאר דרוך ומרוכז"

סנטר הפועל תל אביב שיבח את הרכז בריאיון בבוסניה: "כל קבוצה זקוקה למנהיג כמוהו. היעד? להוריד יריבות לפחות מ-20 נקודות ברבע"

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

הפועל תל אביב עדיין מקרטעת, הכדורסל עדיין לא שוטף וזורם, אבל פטריק בוורלי בכל זאת מראה מפעם לפעם שהוא המנהיג שהקבוצה חיפשה. זה בדיוק מה שעשה אמש (שלישי) בניצחון 84:89 על וולבס, עם שתי שלשות קריטיות ברבע האחרון ששינו את המומנטום ובדיעבד גם הכריעו את המשחק לטובת האדומים.

ג'ונתן מוטלי יודע שהאופי של בוורלי אולי מעצבים את השחקנים היריבים, אבל יש לו ערך מוסף. "הוא משאיר את כולם דרוכים ומרוכזים, מאחרון חברי הצוות ועד השחקן ה-17 בסגל", אמר מוטלי בריאיון לאתר הבוסני "BasketballSphere". "לפעמים אתה זקוק לזה. שיחקתי איתו ב-NBA, כך ששום דבר מזה לא חדש לי. כל קבוצה זקוקה למנהיג כזה, לשחקן שאפשר להישען עליו לסמוך עליו".

לדבריו של מוטלי, כבר החלה להיווצר כימיה מיוחדת בין השחקנים. "אנחנו מסתדרים טוב מאוד יחד. זה קרה מאוד מהר. היה לנו מחנה אימונים בבולגריה, ובילינו במהלכו המון זמן יחד, גם מחוץ למגרש. זה רווח נקי לקבוצה. אנחנו אוהבים אחד את השני, וכשזה המצב, כולם משקיעים יותר".

שחקני הפועל תל אביב, ג'ונתן מוטלי, ברונו קאבוקלו. דני מרון
"החיבור מצוין". מוטלי/דני מרון
פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"כל קבוצה צריכה אחד כזה". בוורלי/אודי ציטיאט

מוטלי רואה את הפועל תל אביב הופכת קודם כל לקבוצת הגנה מאיימת. "אנחנו רוצים ללכת משחק-משחק, ולנצח בכל רבע. רוצים שהזהות שלנו תהיה קודם כל הגנתית", אמר הסנטר, והסביר: "היעד הוא להוריד את כל היריבות שלנו לפחות מ-20 נקודות לרבע. היתר כבר יסתדר מעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully