וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר מנצ'סטר סיטי נעצר: "חטף לאדם מבוגר את הטלפון"

עודכן לאחרונה: 2.10.2024 / 12:59

לפי "אל מונדו", מתאוש נונש התעמת עם אדם בן 58 במועדון לילה במדריד בתחילת ספטמבר. לטענתו הוא ניסה לצלם אותו בשירותים, אך ייתכן שיעמוד למשפט. באנגליה הכחישו

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורט1

קשר מנצ'סטר סיטי היה מעורב בתקרית מאוד חריגה לפני חודש. הבוקר (רביעי) פורסם בתקשורת הספרדית כי הפורטוגלי מתאוש נונש, שכבר זוכה העונה לקרדיט גדול יותר במנצ'סטר סיטי ובעיקר צפוי לשחק עוד הרבה יותר לנוכח פציעתו הקשה של רודרי, נעצר במדריד בתחילת חודש ספטמבר.

העילה למעצר? לפי הדיווח ב"אל מונדו", נונש התעמת עם אדם בן 58 במועדון בבירה הספרדית, לקח לו את הטלפון הנייד וסירב להחזיר. לטענת הקשר הפורטוגלי ומספר עדי ראייה, האדם שאיתו התעמת ניסה לצלם אותו בשירותים ועל כן בחר להתעמת איתו ולקחת לו את הטלפון, גם כדי למנוע את הפצת התמונה. השניים התעמתו ולמקום הגיעו אנשי משטרה, שעצרו את נונש ועל פי הדיווח אף אזקו אותו בדרכו לתחנה. עם זאת, לא נשללת הטענה גם שאותו אדם החזיק את הטלפון בשירותים וכלל לא צילם את הפורטוגלי.

מתאוש נונש, קשר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
נעצר בספרד לפני חודש ושוחרר בערבות/GettyImages

עוד לפי הדיווח, נונש שוחרר בערבות תוך זמן קצר וכידוע לא החמיץ משחקים במנצ'סטר סיטי מאז המעצר, אם כי בפרמיירליג שותף לדקה אחת בלבד נגד ברנטפורד ואמש השלים 90 דקות בניצחון על סלובן ברטיסלבה בליגת האלופות. הוא עוד צפוי לשוב לבירת ספרד כדי לעמוד למשפט, נכתב לסיכום.

יש לציין ששעה קלה לאחר הפרסום, בתקשורת האנגלית הכחישו בתוקף את הפרסומים לפיהם נונש נעצר וצפוי להתייצב למשפט. "מה שנכתב מוגזם, נונש פשוט דחף את היד של אותו אדם ודרש ממנו להפסיק לצלם אותו. המשטרה הגיעה למקום, אבל לא בוצע מעצר והוא לא צפוי לעמוד לדין או להתייצב לשום משפט", לפי ג'ו בריי שמסקר עבור "מנצ'סטר איבנינג ניוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully