וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגול שיצר את המשבר? פרטים חדשים על פרשת דין דוד

2.10.2024 / 10:45

החלוץ והמאמן היו קרובים מאוד בתקופתם באשדוד, אבל את הסימנים לתסכול שנוצר כשהתאחדו בנבחרת אפשר היה לראות כבר כאשר בן שמעון בחן אותו בעמדה אחרת. מה באמת הוביל לשיחה ומדוע הביקורת על המאמן היא "בולשיט"? דבר אחד בטוח: הדלת עוד פתוחה

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה 4:0/ספורט1

הדלת של דין דוד לנבחרת ישראל לא נסגרה - גם בקדנציה הנוכחית של רן בן שמעון - וזאת בתנאי שיידע לקחת אחריות על מה שקרה בימים האחרונים ואשר נחשף אתמול (שלישי) במסיבת העיתונאים של מאמן הנבחרת.

מבחינת המאמן הלאומי, דוד לא פסול ולא מוקצה אבל כאמור זאת רק אם הוא יבין שהוא התבלבל וטעה בגישה שלו. כזכור, לרן בן שמעון ודין דוד יש היסטוריה ארוכה עוד מימי מ.ס. אשדוד. בן שמעון קידם את החלוץ והוביל אותו לעונת השיא בקריירה שלו באשדוד שבסיומה הוא נמכר למכבי חיפה תמורת 1.2 מיליון יורו.

בן שמעון גם היה מהאנשים הכי קרובים לדוד כשהוא חווה את טראומת פטירתה של אמו ממחלת הסרטן. בן שמעון ביקר את דוד בבית מספר פעמים בתקופה זו.

המאמן לא מתכוון להפוך את האירוע שבגללו דוד לא בנבחרת כעת לחזות הכל, כך שאם השחקן יבין את הטעות שעשה, יידע להתנצל עליה בדרך כזו או אחרת ולהבין שלא היה צריך להתנות את זימונו בדקות שיקבל, הוא עוד יוכל אפילו אצל בן שמעון להיות חלק מהנבחרת.

דין דוד באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
התסכול הצטבר. דין דוד/אודי ציטיאט

היו אתמול לא מעט שתהו מדוע בן שמעון קיים בכלל שיחה עם דין דוד בתחילת השבוע, שכידוע הובילה לכך שהחלוץ ידבר על דקות המשחק שהוא מקבל, ויבקש לא להיות חלק מהסגל כל עוד הוא לא מתוכנן לדקות משמעותיות. על פי הידוע, השיחה בין המאמן לבין החלוץ, אשר נערכה ביוזמת בן שמעון, התקיימה בגלל שתי סיבות: הראשונה, בן שמעון רצה לברר את מצבו הרפואי של דוד שכזכור היה פצוע בתקופות מסוימות בזמן האחרון.

אבל לא זו הסיבה היחידה. לכולם בנבחרת היה ברור שדוד לא היה מרוצה מהדקות שלו בשני המשחקים החודש שעבר, אבל יותר מכך הוא לא היה מרוצה שבאחד האימונים בתרגול טקטי, בן שמעון הציב אותו בכנף. התסכול היה ניכר היטב על פניו והיה ברור שהוא רוצה להיות מתופקד כחלוץ מטרה בלבד.

לטענות כאילו בן שמעון לא התכוון לזמן את השחקן מלכתחילה אין שחר. גורמים בצוות המקצועי העידו שדוד היה ברשימה והפעם אפילו היה קרוב יותר להרכב הפותח מאחר שהיה בתקופה טובה יותר מאשר לפני ההתכנסות בחודש שעבר.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
לא סוגר את הדלת. בן שמעון/רויטרס

עוד טענה שהושמעה אתמול על ידי גורמים שונים, דווקא כאלה שמחוץ לנבחרת, הייתה שעצם הוצאת הדברים החוצה במסיבת עיתונאים על ידי בן שמעון, תוביל לכך ששחקנים לא ירצו לשתף אותו בעתיד בתחושות ובלבטים שלהם.

על כך אמרו הבוקר שני שחקנים בנבחרת: "היו הרבה שיחות של שחקנים עם רן ושום דבר לא יצא החוצה. זה בולשיט. דווקא להוציא את האמת זה הכי נכון, בטח באירוע גדול כזה. למה שרן יחפה על דין ולא יספר את הסיבה האמיתית לכך שהוא הוזמן? אם שחקנים כמו מנור סולומון או אוסקר גלוך שכבר התקדמו לקבוצות באירופה מגיעים לתרום לנבחרת ישראל, למה שיחביאו את הסיבה לזה שדין דוד לא מגיע?".

בעניין אחר: בנבחרת עוקבים אחר מצבו של דור תורג'מן שלא יהיה כשיר למשחק מחר של מכבי תל אביב בליגה האירופית ונמצא בספק גם למשחק נגד מכבי נתניה ביום ראשון. אם לא תירשם התאוששות במצבו, הוא ישוחרר מהסגל ולא ייצא למשחקים נגד צרפת ואיטליה וחלוץ אחר יוזמן במקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully