וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המתקפה האיראנית: מיילס המריא לארה"ב, גליאנט נשאר ביוון

2.10.2024 / 7:55

הערב החגיגי של מכבי רמת גן באתונה הסתיים עם הפסד מאכזב בצל החדשות המדאיגות מישראל. שני הזרים יחזרו ארצה בתחילת השבוע

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

מכבי רמת גן פתחה אמש (שלישי) את הופעותיה בליגת האלופות של פיב"א עם הפסד מאכזב 80:71 לא.א.ק אתונה היוונית בחוץ. החבורה של שמוליק ברנר יצאה עם תחושה של פספוס מההתמודדות, אבל מקווה להתאושש במשחקה השני במפעל בעוד שבועיים נגד VEF ריגה. רמת גן לא תשחק במחזור הפתיחה של הליגה נגד הפועל תל אביב, וגם משחק גמר גביע ווינר שלה נגד מכבי תל אביב נדחה בשל השינוי בהנחיות של פיקוד העורף, כך שלחבורה מזיסמן יהיה יותר משבוע להתאושש עד למשחק הבא.

הפורוורד אייזיאה מיילס המריא לאחר המשחק לארצות הברית וישוב לישראל ביום ראשון. רוברטו גליאנט נשאר ביוון, וגם הוא צפוי לשוב לישראל בתחילת השבוע הבא. שאר הזרים יחזרו עם הקבוצה ארצה.

רמת גן אמנם הפסידה את כל אחד מארבעת הרבעים במשחק, אבל הייתה בתמונה לאורך כמעט 40 דקות כשהם רודפים אחרי היריבה החזקה. החבורה של שמוליק ברנר קיבלה 21 נקודות ו-7 אסיסטים מקנדל מקולום, ו-18 נקודות ו-6 ריבאונדים מאמין סטיבנס. מנגד, לא הצליחה רמת גן בקליעה מחוץ לקשת כשהיא מסיימת עם 4 שלשות מוצלחות מ-25 נסיונות.

אייזיאה מיילס, שחקן מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
מעכב את החזרה לישראל. מיילס/ברני ארדוב

"מאוד מרגש לפתוח שנה אירופאית, מה שקצת העכיר לנו את האווירה זה המצב במדינה שאי אפשר להתעלם ממנו והשתדלנו כמה שאפשר להתרכז בכדורסל", סיפר רועי הובר שסיים את המשחק עם 5 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, "קודם כל אנחנו רוצים לאחל שכל החיילים והחטופים שלנו יחזרו בשלום. לגבי המשחק הייתה אווירה חמה, שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה, אני חושב שרוב המשחק היינו שקולים, נפלנו קצת באחוזי קליעה - יכול להיות מהתרגשות של פתיחת עונה. אני בטוח שבהמשך נהיה יותר טובים ונוכל לעשות דברים יפים גם במפעל האירופאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully