וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון 3: גלוך "הכי יצירתי על המגרש", אבל לא מספיק תכליתי

זלצבורג מלקקת את הפצעים ומחפשת אשמים אחרי עוד הפסד מביך באלופות, הקשר מסומן כנקודת אור אבל נדבק ברעה החולה של הקבוצה

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

לאורך השנים מצליחה רד בול זלצבורג להישאר תחרותית גם ברמות הגבוהות, למרות שהיא מעמידה סגלים צעירים וחסרי ניסיון. לפחות בינתיים, זה לא המקרה העונה. אמש (שלישי) הובסו אוסקר גלוך וחבריו 4:0 על ידי ברסט, ונותרו ללא נקודות בליגת האלופות, כשהם עם מחזיקים ביחס שערים מביך של 7:0, זכר להפסד 3:0 לספרטה פראג במחזור הקודם.

בקבוצה מודים שהם נמצאים במשבר, והמאמן פפ לינדרס שספג שריקות בוז וביקורות בעקבות ההחלטה לוותר על אלכסנדר שלאגר בין הקורות, מסביר ש"נמאס לי לשמוע שאנחנו צעירים מדי. מבחינתי, יש לי את הסגל הכי טוב שיכולתי לבקש, וכל השאר זה תירוצים".

גלוך קיבל ציון 3 בשלושה אתרים שונים באוסטריה - ועדיין הוכרז כאחת מנקודות האור של הקבוצה. "השחקן הכי יצירתי במגרש", נכתב באתר "לאולה", ובאתר "קרונה" צוין כי "גלוך שוב היה השחקן הכי מסוכן של זלצבורג". יחד עם זאת, מה שמצליח בליגה האוסטרית עובד הרבה פחות טוב בליגת האלופות, וגם באוסטריה מבינים שגלוך אולי מייצר מצבי הבקעה, אבל לא מספיק תכליתי כשזה נוגע להבקעות או בישולים.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
משהו חסר. גלוך אמש/GettyImages

"אותו סיפור חוזר על עצמו שוב ושוב - אנחנו מגיעים להזדמנויות, בונים התקפות יפות, אבל היכולות שלנו בתוך הרחבה מתחת לכל ביקורת", אמר הקשר מאדס בידסטרופ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully