וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייפ יוצא משליטה? "בן שרף יכול להתפתח לסוג של ג'יימס הארדן"

אחרי עוד התעלות במאני טיים, הפעם לעיני בראד סטיבנס, ב"ספורטס אילוסטרייטד" מפריזים עם השוואות יומרניות: "נעול בסיבוב הראשון, יכול להפוך להכלאה בין דראגיץ' למיציץ'"

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

ההייפ סביב בן שרף הולך וגובר מיום ליום. אמש (שלישי) הגארד בן ה-18 הראה פעם נוספת אופי מיוחד ועצבים מברזל, כשקלע ברבע האחרון 12 מ-15 הנקודות שלו בניצחון 83:87 של אולם על בדאלונה ביורוקאפ, לעיני מספר סקאוטים ומנהלים, כולל נשיא בוסטון סלטיקס בראד סטיבנס.

למעשה, מדובר בתסריט שחוזר על עצמו, כאשר גם במשחק הקודם של אולם ביורוקאפ מול טרפל סופוט, הגארד הישראלי השתלט על העניינים במחצית השנייה ובעיקר ברבע האחרון. אחרי שני משחקים במפעל האירופי השני בחשיבותו, שרף מעמיד ממוצעים של 16 נקודות ו-6 אסיסטים, וממשיך לבסס את עצמו כפוטנציאל לבחירת סיבוב ראשון גבוהה בדראפט 2025.

ספציפית אתמול, היה גם מי שהצליח לגנוב לו לפחות חלקית את ההצגה: נולאן טראורה הצרפתי, אותו שרף ניצח באליפות אירופה לנוער, סיפק הופעת בכורה מרשימה בליגת האלופות על פיב"א עם 25 נקודות בניצחון של סן-קנטאן - אבל זה לא הפחית מההתלהבות משרף, שנראה שאפילו קצת חורגת מפרופורציות בשלב זה.

כך, למשל, במאמר שפורסם אתמול על ידי הסקאוט וכתב הדראפט אנדראה ברנוקה במגזין "ספורטס אילוסטרייטד", הושווה שרף ללא פחות מאשר ג'יימס הארדן.

"בהתבסס על שני משחקיו הראשונים של שרף, הוא נראה כמו בחירת סיבוב ראשון בטוחה. שחקן ה-NBA שהכי קרוב אליו מבחינת השוואה הוא ואסיליה מיציץ'. גם אם זה לא גורם לכם ליפול מהכיסא, אי אפשר להתעלם מהדמיון בסגנונות המשחק", צוין בכתבה, "גם במקרה של מיציץ', התקרה של שרף תהיה תלויה לחלוטין ביכולת שלו לפתח קליעה יציבה מבחוץ. מיציץ' בן 30 ושרף רק בן 18, כך שאם הוא יפתח את הקליעה וישפר את השימוש ביד ימין, יתכן שהתקרה שלו תהיה שחקן בקליבר של גוראן דראגיץ' או ג'יימס הארדן בגרסה המאוחרת שלו".

בן שרף, רציופארם אולם. באדיבות טרפל סופוט, אתר רשמי
גם ה"יריב" הצרפתי שגנב את ההצגה לא הוריד מההתלהבות. בן שרף/אתר רשמי, באדיבות טרפל סופוט

לסיכום נכתב כי "לא חשוב לאן שרף יגיע בעוד חמש או עשר שנים מהיום, הוא צריך להיות 'נעול' בסיבוב הראשון של הדראפט. הוא לכל הפחות נראה כמו מי שיכול להפוך לשחקן NBA שימושי ל-10 שנים לפחות".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully