וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הניצחון על השם של בוורלי": הפועל ת"א נושמת אך מודאגת

2.10.2024 / 6:20

הכוכב לקח אחריות בדקות הסיום וחגג את הניצחון על וולבס עם חיבוק לעופר ינאי, אבל בינתיים חלק מהזרים נשאר באירופה על רקע המתקפה האיראנית, וגם הבעיות המקצועיות רחוקות מלהיעלם: "לא פותרים בעיות בסיסיות". בינתיים דדאס הלחוץ מקצר את הרוטציה

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

לפטריק בוורלי לקח כמה שניות מסיום הניצחון של הפועל תל אביב 84:89 על וולבס הליטאית אמש (שלישי) כדי לגשת לבעלי המועדון עופר ינאי ולחבק אותו. הגארד של האדומים, שהיה הראשון לרוץ לבעלים בעוד השחקנים האחרים התאספו בעיגול האמצע, ידע את העבודה גם הפוליטית וגם על הפרקט אחרי שהוביל את הפועל ממצב של מבוכה גדולה לניצחון ראשון העונה.

שבע דקות לסיום זה נראה רע מאוד. אחרי שאיבדה יתרון דו ספרתי מהמחצית הראשונה, ראתה הפועל כיצד המשחק הולך ומתפתח בכיוון של ההפסדים לרמת גן ובדאלונה. במצב של 73:77 לוולבס לקח סטפנוס דדאס, שראה אולי את הכיסא שלו כבר מתחיל להתנדנד בקצב מפחיד, פסק זמן. הפועל חזרה ממנו אחרת, עצרה את הליטאים על שבע נקודות עד לסיום, גם בעזרת קבלת החלטות רעה של היריבה, ויצאה עם הניצחון, כשבוורלי קולע 11 נקודות מהשלב הזה מתוך 14 שלו בסך הכל.

"יש לנו עוד דרך ארוכה להבין איך הקבוצה הזאת תשחק טוב לאורך שלבים ארוכים יותר של המשחק, אבל מה שבטוח - יש לנו הרבה שחקנים שיודעים לעמוד בלחץ ולקחת אחריות, ופט עומד בראשם", סיפר אחד מאנשי הפועל אמש. "מה שהוא עשה בסוף המשחק זה לקחת אחריות. זה לא היה מושלם, הוא גם עשה טעויות, אבל הניצחון הזה רשום על השם שלו".

שחקני הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
עוד שבוע עבר, בקושי. שחקני הפועל תל אביב בסיום/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

רף הלחץ, עליו דיבר סטפנוס דדאס בפתיחות בסיום המשחק, לא אמור לרדת ככל שתימשך העונה, אבל בהפועל מקווים שככל שדדאס יצליח לפתח רוטציה קבועה יותר, כך המצב ישתפר. אמש שיחק המאמן עם עשרה שחקנים, כשנועם יעקב ועוז בלייזר לא עולים על המגרש ובראיין אנגולה לא מתלבש. מתוך העשרה ארבעה מיעטו לשחק או לא שיחקו בכלל במחצית השנייה - גיא פלטין, בן בנטיל, מרכוס פוסטר שירד מתוסכל אחרי שהוחלף במהירות, ואפילו ברונו קאבוקלו.

דדאס שיחק למעשה עם רוטציה קצרה מאוד, שבעה שחקנים במחצית השנייה, כשבאופן לא מפתיע הקפטן בר טימור שלא שיחק בהפסדים בפתיחת העונה, והפורוורד תומר גינת, שהיו היחידים בקבוצה שהיו שותפים לשנתיים המוצלחות בעונות הקודמות, מקבלים חלק משמעותי ברוטציה בניגוד לחלק מהתחזיות הקודרות לגבי מעמדם.

ועדיין, זה הלך קשה, יותר קשה ממה שבקבוצה חשבו שיילך. "קרו במשחק הזה הרבה מאוד דברים שחזרו על עצמם מהמשחקים הקודמים", הודה אחד מאנשי המקצוע בהפועל בסיום. "אנחנו לא מצליחים לטפל בדברים בסיסיים בהגנה בשלב הזה, והקבוצות מענישות אותנו פעם אחרי פעם. לוקח לנו יותר מדי זמן למצוא פתרונות לבעיות הגנתיות, ואם לא נתעורר בזמן, נפסיד משחקים משמעותיים בהמשך הדרך".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
בן בנטיל עם תומר גינת שחקני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב כדורסל, אתר רשמי
הלחץ מדבר, והרוטציה מתקצרת. בנטיל וגינת אמש/אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל

עופר ינאי ניגש בסיום המשחק לשחקני הקבוצה ונתן להם את האפשרות לבחור בין לחזור לארץ או להישאר באירופה בשל המצב. בהפועל העריכו במהלך הלילה כי רוב הזרים יבחרו לבסוף להישאר באירופה ולא לחזור היום ארצה עם טיסת האוהדים. השחקנים לא היו מודעים למימדים של המתקפה האיראנית שהתחוללה בחצי שעה שלפני המשחק, כשחלקם רק מודעים לאיום שהיה בשעה לפני כן. בהפועל מקווים שהסיטואציה המשמעותית מאחוריהם, והשקט יחזור בקרוב לאזור המרכז.

במועדון היו מרוצים מהחלטת היורוקאפ שלא להיענות לבקשת בשיקטאש לקיים את המשחק בשבוע הבא בין הקבוצות באיסטנבול, ולהשאירו בבלגרד כפי שנקבע כמה ימים קודם לכן. בהפועל רואים במשחק נגד בשיקטאש צומת חשוב ומבחן משמעותי לקראת המשך הדרך, כשנכון לעכשיו משחק הליגה הראשון שלהם יהיה ב-13 באוקטובר נגד הפועל ירושלים בחוץ. בקבוצה מקווים שלא יהיו דחיות במסגרת המקומית, כדי שיוכלו להיכנס לקצב של משחקים שיכניס אותם לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully