וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחתונה של הבת: האם מיכאל שומאכר הופיע לראשונה בפומבי?

ב"בילד" מדווחים: נהג הפורמולה האגדי, שהפך לצמח אחרי תאונת סקי לפני 11 שנים, נכח בחתונה של ג'ינה שנערכה באחוזה פרטית במאיורקה. כך המשפחה הסתירה את האירוע

11 שנים כבר חלפו מאז שמיכאל שומאכר, מגדולי נהגי הפורמולה 1 בכל הזמנים, נפצע בצורה קשה בתאונת סקי. זה קרה בנובמבר 2013 ומאז הוא נמצא בתרדמת.

הדיווחים מדברים על כך שהנהג הגרמני האגדי התאושש מעט, אך רק למעט אנשים יש גישה אליו. עד היום אין עדכונים לגבי מצבו כדי לשמור על פרטיותו, אבל כעת מדווח שבשבוע שעבר ג'ינה, בתו של שומאכר, התחתנה בטקס פרטי באחוזה במאיורקה

מיכאל שומאכר. Mark Thompson, GettyImages
הגיע לחתונת בתו? מיכאל שומאכר/GettyImages, Mark Thompson

אין לזה אומנם אימות ואישור מצד המשפחה, אבל ב"בילד" טוענים ש"סביר מאוד" ששומאכר בעצמו היה נוכח באירוע. נטען כי אורחים התבקשו למסור את הטלפונים הניידים שלהם לאבטחת הנכס, כדי להבטיח שלא יתעדו אותו וידליפו לתקשורת.

גם אחיו רלף, שבעצמו היה נהג פורמולה אחד בקבוצות וויליאמס וטויוטה, היה נוכח בחתונה, לפי הדיווחים. ז'אן טוד, אחד מחבריו הקרובים של שומאכר והבוס שלו לשעבר בפרארי, דיבר לאחרונה על שומאכר כשאמר: "הוא לא אותו מיכאל שהיה פעם, אבל הוא מטופל בצורה נפלאה על ידי המשפחה וילדיו שמגינים עליו. החיים שלו שונים עכשיו, ויש לי את הזכות לחלוק איתו רגעים. אין יותר מה לומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully