וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נרגשת מהקאמבק של דה יונג, ציון דרך ללבנדובסקי

עודכן לאחרונה: 2.10.2024 / 0:25

הקטלאנים הביסו כצפוי את יאנג בויז החלשה, אבל בקבוצה שמחו בעיקר על חזרתו של הקשר ההולנדי אחרי 5 חודשים. הפולני נכנס למועדון אקסקלוסיבי עם כריסטיאנו רונאלדו

אחרי שעלתה בהרכב משני מול אוסאסונה ונחלה את הפסד הבכורה שלה בליגה, ברצלונה חזרה כצפוי לנצח עם 0:5 קליל על יאנג בויז החלשה. הניצחון הזה היה צפוי ומתבקש בעיקר, אחרי שבארסה הופתעה במחזור הפתיחה של המפעל על ידי מונאקו בצרפת. רוברט לבנדובסקי, שנהנה מפתיחת עונה נהדרת, פרץ את הסכר מבישול של ראפיניה שהכפיל. הפולני השלים צמד כשגם איניגו מרטינס הצטרף לחגיגה, אבל עם כל הכבוד לניצחון הזה, מה ששימח את אוהדי בארסה יותר מהכול היה הקאמבק של פרנקי דה יונג.

אחרי מעל חמישה חודשים שהוא בחוץ בגלל פציעה בקרסול, שבגינה הוא גם החמיץ את היורו, קשר נבחרת הולנד נכנס בדקה ה-75 במקום לאמין ימאל לקול תשואות הקהל המקומי. אלו חדשות טובות לפליק, שמשווע לקשר אחורי בסגל שלו לאור הפציעה של גאבי והעזיבה של אילקאי גונדואן.

רוברט לבנדובסקי עם לאמין ימאל שחקני ברצלונה חוגגים. David Ramos, GettyImages
לאן הצמד הזה יוביל את ברצלונה? לבנדובסקי ולאמין/GettyImages, David Ramos

אגב, לבנדובסקי הפך עם הצמד הזה לשחקן השני בהיסטוריה של המפעל שכובש מעל 50 שערים לאחר גיל 30, היחיד שעשה זאת לפניו הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, מלך שערי המפעל בכל הזמנים שהרשית 68 פעמים מעל גיל 30.

ראפיניה, שנבחר לאיש המשחק הזה, אמר אחרי הניצחון הקליל: "לאחר ההפסד למונאקו ובליגה לאוסאסונה, ידענו להגיב במהירות. מבחינה פיזית אנחנו במצב טוב ועם האוהדים שלנו תמיד קל יותר".

האנזי פליק נשם לרווחה אחרי הניצחון שהגיע לאחר המפלה באוסאסונה: "תמיד טוב לנצח וגם ליצור הפרש שערים טוב בגלל השיטה החדשה. אנחנו צריכים לפתוח משחקים קצת יותר חזק, אבל עכשיו מגיע לשחקנים יומיים חופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully