וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "לא פשוט לתפקד, השתדלנו להתנתק מהמצב בבית"

1.10.2024 / 23:11

הפועל ירושלים הביסה את לייטקאבליס 74:94 ורשמה ניצחון בכורה ביורוקאפ, בזמן שאוהדיה ישבו במרחבים המוגנים בשל מתקפת הטילים מאיראן. הקבוצה אמורה לחזור לישראל ביום רביעי בצהריים

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

למשך קצת יותר מרבע משחק, הפועל ירושלים כבר ראתה לנגד עיניה את שחזור ההופעה החלשה מהשבוע שעבר. שש דקות אחרי הפתיחה בפוניבז' היא פיגרה 21:8, אבל יובל זוסמן הוביל קאמבק מהיר והסוף היה טוב, חד ונחרץ: ניצחון ראשון לאדומים ביורוקאפ, 74:94 על לייטקאבליס.

האוהדים צפו בדקות ההתאוששות בזמן ששהו במרחבים המוגנים, לאור מתקפת הטילים הרחבה מאיראן שהתנהלה באותה שעה, וגם אנשי הקבוצה עצמם לא התעלמו מהסיטואציה הקשה בבית. "אנחנו שומעים את הקולות מהארץ, וזה קשה מאוד", הודה המאמן יונתן אלון. "אנחנו רוצים לחזק את האנשים שלנו, את העם והאוהדים, ולקוות שהכל יהיה מאחורינו כמה שיותר מהר".

אלון שיתף כי "לא פשוט לתפקד במצב הזה. השתדלתי להיות מנותק ולהתרכז בכדורסל ובמהלכי המשחק, ובסיום המשחק הראש עובר לדברים החשובים באמת".

יונתן אלון מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
"לבדוק למה שוב פתחנו בצורה חלשה". יונתן אלון/דני מרון

הקבוצה אמורה לשוב לישראל ביום רביעי בצהריים, לפני כניסת ראש השנה, ולאור פתיחת המרחב האווירי מקווה שלא תתבטל הטיסה והתוכניות ימשיכו כשורה. ביום ראשון היא תפתח את הופעותיה בליגת העל במשחק חוץ מול עירוני נס ציונה, וביום רביעי הבא "תארח" בסמוקוב את המבורג.

זוסמן סיים את המשחק עם 20 נקודות, ורק ג'ארד הארפר קלע יותר ממנו (23, אחרי ה-27 שהיו לו בשבוע שעבר); הבעיה הייתה באזור הצבע - כששלושה שחקני פנים יצאו בחמש עבירות: כריס ג'ונסון, גבי צ'אצ'אשוילי ואוסטין וויילי. "נאלצנו לאלתר כל מיני הרכבים מוזרים", סיכם המאמן. "אנחנו צריכים להבין למה שוב אנחנו מתחילים לא טוב, אבל הגבנו מהר ושיחקנו בצורה אגרסיבית ברבע השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully