וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בכורה באירופה: הפועל ירושלים גברה 74:94 על לייטקאבליס

אחרי המפלה מול ולנסיה, הקבוצה של יונתן אלון נקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אבל יובל זוסמן (20) הוביל ריצת 0:13 ומהפך. ג'ארד הארפר בלט עם 23

מכבי תל אביב מסכמת את טרום העונה/באדיבות מכבי Playtika ת"א

בשנים האחרונות, בין אם זה היה ניצחון גדול ובין אם הפסד כואב, להפועל ירושלים היה בדרך כלל היה זמן להתבשל בין משחק למשחק בליגת האלופות. אבל ליורוקאפ חוקים משלו, וכבר הערב (שלישי) - שישה ימים אחרי שנכנעה כמעט ללא התנגדות לוולנסיה - שבה מחזיקת גביע המדינה לפרקט וניצחה בפוניבז' אצל לייטקאבליס 74:94 מוחץ עם רבע אחרון במעמד צד אחד.

קאדין קרינגטון חזר לסגל של יונתן אלון, אבל מי שהכי תרם לניצחון הזה היה דווקא יובל זוסמן. הפורוורד הישראלי רשם מחצית שנייה נהדרת ואחרי שירושלים נקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון, זוסמן הוביל במו ידיו מהפך עם ריצת 0:13 שהחזיר את היתרון להפועל ירושלים. המארחים עוד עשו קולות של קאמבק ברבע השלישי, אבל זוסמן, ג'סטין סמית' וג'ארד הארפר שהוביל עם 23 נקודות סידרו ניצחון ראשון באירופה. זוסמן סיים את המשחק הזה עם 20 נקודות וגם העניק ניצחון ב-20 הפרש עם שלשה אחרונה במשחק. ג'סטין סמית' הוסיף 15 וגם כריס ג'ונסון היה טוב עם 12, כולל שלשה עם הבאזר של הרבע השלישי. ספידי סמית' תרם רק 9, אבל גם שמונה אסיסטים.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ארד הארפר 23, יובל זוסמן 20, ג'סטין סמית' 15, כריס ג'ונסון 12, ספידי סמית' 9 ו-8 אסיסטים, קאדין קרינגטון 9, אוסטין ווילי וגבי צ'אצ'אשווילי 2 כ"א.

ספידי סמית', הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון בכורה באירופה. סמית'/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

פתיחת המשחק לא בישרה טובות לירושלים, שהיתה תקועה ארבע דקות על שלוש נקודות משלשה של ספידי סמית'. מנגד המארחים הלכו פנימה ומרקו פצ'ארסקי חגג עם שש נקודות מהירות שקבעו 8:15 לליטאים. ירושלים לקחה פסק זמן, אבל דווקא המארחים חזרו ממנו עם ריצת 0:8 ועלו ליתרון שיא של 8:21. ירושלים הצליחה למזער נזקים לקראת סוף הרבע עם ריצת 0:5 ושלשה של זוסמן שקבעו 18:25 בסוף הרבע למארחים.

רבע 2

פתיחת הרבע השני הייתה שייכת לירושלים, או יותר נכון ליובל זוסמן, שצלף שלשה ומיד קלע עוד סל שמזער את הפיגור ל-25:23 בלבד, כאשר לפורוורד הישראלי היו כבר 14 נקודות. המהפך הושלם עם סל ועבירה של ג'סטין סמית שהשלים ריצת 0:13 כולל סוף הרבע הראשון. המארחים חזרו למשחק, אבל ירושלים התעוררה מחדש עם ג'סטין סמית', קרינגטון וזוסמן שעם נקודות מהעונשין קבע 36:44 לירושלים במחצית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. קובי אליהו
מחצית אדירה שלו. יובל זוסמן/קובי אליהו

רבע 3

הפועל ירושלים עלתה כבר ליתרון 10 ברבע השלישי, אבל הליטאים הצליחו לחזור עד לפיגור שלוש. כריס ג'ונסון התעורר ברבע הזה עם חמש נקודות רצופות אבל שלשה של ביקאוסקיס צימקה ל-56:51. המארחים חזרו כבר לפיגור נקודה מהעונשין, אבל שלשה של כריס ג'ונסון מהפינה העניקה לירושלים 56:62 בסוף הרבע הזה.

רבע 4

פתיחת הרבע המכריע הייתה שייכת למארחים, שעם ריצת 0:6 כפו שוויון, אבל ספידי סמית' קלע שלשה ראשונה מאז השלשה שלו בפתיחת המשחק וקבע 64:67 ללבנים. השלשה של סמית' פתחה את הדרך להתעלות של הסמית' השני, ג'סטין, שסחט עבירה בלתי ספורטיבית וקלע 4 נקודות רצופות שהעניקו 64:71 לירושלים. ג'ארד הארפרד עם חדירה יפה השלים ריצת 0:9 לירושלים וזה היה גם ההפרש כשנותרו קצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק. קלאיזקיס קלע מהקו, אבל שלשה שלישית של ספידי סמית' העניקה לירושלים שוב יתרון דו ספרתי, ממנו המארחים לא היו יכולים לחזור. זוסמן שבר בצורת ארוכה מהקו והעלה את מאזנו ל-17 נקודות, כמו גם ג'ארד הארפר ובסיום: 74:94 מוחץ לירושלים אחרי שלשה של יובל זוסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully