וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוורלי: "אין דבר כזה ניצחון מכוער", דדאס: "יש עלינו המון לחץ"

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 23:31

הפועל תל אביב רשמה את ניצחון הבכורה שלה ביורוקאפ, 84:89 על וולבס הליטאית כשהגארד האמריקאי מככב ברגעי ההכרעה: "כולם יתנו מולנו את היכולת הכי טובה". המאמן סיפר: "ביקשתי מהשחקנים לחזור ליהנות מכדורסל"

הפועל תל אביב רשמה הערב (שלישי) את ניצחונה הראשון העונה ביורוקאפ כשגברה על בי סי וולבס וילנה 84:89 בסמוקוב ארינה שבבולגריה. החבורה של סטפנוס דדאס מתייצבת על מאזן של ניצחון והפסד אחרי שני מחזורים במפעל האירופי.

האדומים הוליכו בפער דו ספרתי במחצית הראשונה ונראו בשליטה משמעותית על המשחק, אלא שאז הפועל ביצעה מספר רב של טעויות, וראתה כיצד היריבה הליטאית הופכת את התוצאה ועולה ליתרון 73:77 במהלך הרבע האחרון. בשלב הזה קלע פטריק בוורלי 11 מ-14 הנקודות שלו, הוביל את הפועל ליתרון 6 וגמר את המשחק.

ג'ונתן מוטלי הוביל את קלעי הפועל עם 16 נקודות, כשבוורלי מוסיף 14 כמו גם תומר גינת. איש ווינרייט תרם 13 נקודות משלו.

בן בנטיל עם תומר גינת שחקני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב כדורסל, אתר רשמי
ניצחון קשה. גינת ומוטלי/אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל

"יש לנו קבוצה טובה מאוד, כל קבוצה שנשחק מולה נקבל את הרמה הכי טובה שלה. זה טוב בשבילנו, זה יעזור לנו בסיום העונה", אמר בוורלי בסיום המשחק, "וולבס קבוצה טובה ששיחקה בלי השחקן הכי טוב שלהם, היה לנו מזל עם זה הערב. כולם ישחקו נגדנו חזק, שום משחק לא קל, אין דבר כזה ניצחון מכוער".

"ברוב המשחק היינו טובים יותר מוולבס, אבל אנחנו צריכים להיות כנים עם עצמנו", אמר המאמן סטפנוס דדאס, "יש עלינו הרבה מאוד לחץ. החטאנו כל כך הרבה זריקות עונשין, וכשוולבס צמצמו היו לנו 5 הזדמנויות לזרוק לסל ולא זרקנו. לקחתי פסק זמן ואמרתי להם תחזרו להינות מכדורסל. זה נורמלי, ציפינו לזה, השחקנים חייבים לשחק כדורסל, ובשלבים מסוימים לא שיחקנו כדורסל בגלל הלחץ. יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים עם אופי, אני יודע את זה כי אני בחרתי אותם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully