וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 0 נקודות במחצית: בן שרף הוביל את אולם לניצחון

הרכז הישראלי הנהדר קלע 15 נקודות, כולל 12 בחמש וחצי הדקות האחרונות, והוביל את הגרמנים ל-83:87 קשה על בדאלונה, שניצחה במחזור הקודם ביורוקאפ את הפועל תל אביב

תקציר: מלאגה גוברת על ריאל מדריד 80:90 בגמר הסופר קופה הספרדי/ספורט1

בן שרף ממשיך להוכיח את ההתקדמות שלו בכדורסל האירופי, רגע לפני שהוא כנראה ייבחר בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA בשנה הבאה. הערב (שלישי) הוא סיים עם 0 נקודות את המחצית הראשונה במשחק שבו אולם גברה 83:87 על חובנטוד בדאלונה.

שרף כאמור היה אנמי במחצית הראשונה, אבל היה שחקן המפתח ברבע הרביעי לצד נלסון ווידמן, כאשר השניים הללו קלעו את רוב הנקודות של הגרמנים, שנקלעו למשחק צמוד ברבע האחרון. קאסיוס רוברטסון עוד צימק ל-78:74 כשנותרו שתי דקות לסיום, אלא שאז בן שרף, דווקא הוא, לקח את הכדור לסל ועם סל ועבירה העניק לקבוצתו יתרון מכריע של 74:81. פאו ריבאס הוותיק עוד הפיח תקווה בספרדים עם שלשה, אלא שאז בן שרף קלע שני סלים רצופים שהבטיחו סופית את הניצחון. שרף, שקלע 12 נקודות בחמש וחצי הדקות האחרונות, סיים את המשחק הזה עם 15 נקודות והוסיף גם 2 אסיסטים ב-24 דקות בסך הכול.

שחקן רציופארם אולם, בן שרף. Mateusz Slodkowski, GettyImages
מוכיח את עצמו ברמות הכי גבוהות. בן שרף/GettyImages, Mateusz Slodkowski

היה זה הניצחון השני במפעל של אולם, שגברה אחרי מותחן על סופוט במחזור הראשון. מנגד, זה היה הפסד בכורה לספרדים, שכזכור פתחו את המפעל עם ניצחון על הפועל תל אביב, שנחשבת אולי למועמדת מספר אחד לזכות במפעל לאור הסגל הנוצץ שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully