וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע הכביש: המתקפה האיראנית הפתיעה את הפועל עפולה

1.10.2024 / 21:20

הקבוצה מהעמק חזרה ממשחק אימון נגד עירוני נס ציונה כשההודעות על התחלת המתקפה האיראנית החלו. במועדון סיפרו כי השחקנים במצב טוב

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

המתקפה האיראנית על ישראל הערב (שלישי) תפסה את הפועל עפולה בדרכה מנס ציונה בחזרה לעיר שבעמק אחרי משחק אימון במרכז. שחקני הקבוצה, שחזרו לעפולה באוטובוס, ירדו מהאוטובוס והתנהלו לפי הנחיות פיקוד העורף, כשלאחר שניתן האישור שאפשר לצאת מהמרחב המוגן, המשיך האוטובוס בנסיעה לכיוון עפולה. במועדון סיפרו לאחר היציאה בחזרה לדרך כי השחקנים ואנשים הקבוצה במצב טוב.

ג'יי פי טוקוטו הפועל עפולה. דני מרון
"השחקנים במצב טוב". ג'יי פי טוקוטו מוקדם יותר העונה נגד חולון/דני מרון

עפולה השאירה את שחקניה בעיר גם לאחר התחלת המתקפה מלבנון, שכן בניגוד לחיפה וקרית אתא, שעברו מיידית למרכז, העיר לא עמדה במרכז האש. במועדון ציפו למשחק הפתיחה בליגת העל ביום ראשון הקרוב נגד עירוני קרית אתא, אך נכון לעכשיו לא ברור האם המתקפה האיראנית ושינוי ההנחיות של פיקוד הערוף יובילו גם לשינוי במשחקים.

מוקדם יותר היום הודיעה מנהלת הליגה על דחיית משחק גמר גביע ווינר בין מכבי תל אביב למכבי עירוני רמת גן שתוכנן למוצאי שבת בחולון בעקבות השינוי בהנחיות פיקוד העורף שקבע כי לא ניתן לערוך משחקים במבנה סגור עם יותר מ-300 צופים. במנהלת עוד לא קבעו מועד חדש למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully