וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון כבר מחקה פיגור 18 נקודות, אך הפסידה בגרמניה

הקאמבק המרשים סידר יתרון ברבע הרביעי, אבל ריצת 2:12 בחמש דקות הסיום העניקה לוורצבורג 76:85. שישה קלעו בספרות כפולות

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

הפועל חולון החלה את עונתה השמינית ברציפות בליגת האלופות של פיב"א, אבל בניגוד לשלוש השנים האחרונות, הפעם היא פתחה עם הפסד 85:76 בגרמניה לוורצבורג. הקבוצה של גיא גודס כבר מחקה הערב (שלישי) פיגור 18 נקודות ועלתה ליתרון ברבע הרביעי, אבל אז הגיעה ריצת 2:12 של המארחת שחגגה ניצחון במחזור הראשון של בית א'.

ההתחלה של חולון הייתה רעה מאוד, עם הגנה חלשה, איבודים וזריקות לא טובות. וורצבורג ניצלה את זה כדי להוביל 3:15 אחרי חמש הדקות הראשונות וסיימה את הרבע ביתרון 15:26. יפתח זיו נכנס עם המסכה והעיר קצת את חבריו, אבל הגרמנים המשיכו לשלוט והגדילו כבר ל-30:48, לפני סל של מרקוס בינגהאם ג'וניור שהקטין בשתי נקודות עם סיום המחצית.

הפער נשמר גם לאחר ההפסקה, אבל לקראת סיום הרבע השלישי התעוררה חולון מבחינה התקפית והחלה לנגוס בהפרש בעזרת דקראי טאקר ומייקל קייזר, כאשר שלשה של זיו צימקה ל-66:59 בלבד. המומנטום נמשך עם ניב משגב וטאקר, שהשלים את המהפך בשלשה שקבעה 70:72. קליעת עונשין של זיו העלתה ל-73:74, אבל אז חולון שוב קפאה, החטיאה ברצף מחוץ לקשת ובחמש הדקות האחרונות הוסיפה רק סל אחד של אלייז'ה מיטרו-לונג. זאק סליאס (23 נקודות, 5 מ-9 לשלוש) ומייק דייויס ג'וניור (20) הובילו את המנצחת.

יפתח זיו שחקן הפועל חולון. פיב"א אירופה, אתר רשמי
שיחק עם מסכה. יפתח זיו/אתר רשמי, פיב"א אירופה

קלעו להפועל חולון: מרכוס בינגהאם ג'וניור 19 נקודות, יפתח זיו ואלייז'ה מיטרו-לונג (5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים) 12 כל אחד, ג'יילן אדמס, דקראי טאקר ומייקל קייזר 10 כל אחד, ניב משגב 3, נתנאל ארצי ועידן זלמנסון שותפו ולא קלעו.

הראשונה מהבית תעלה ישירות לשלב הטופ 16 של המפעל, בעוד השנייה והשלישית תלכנה לפלייאין. בבית משחקות גם נאנטר ואיגוקאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully