וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהשתוללות: המועמד למכבי חיפה נשך בגסות שחקן יריב

מילוטין אוסמאיץ', חלוץ פרסטון אותו רצו הירוקים לצרף לפני כשבועיים, נתפס במצלמות כשהוא נושך את אואן בק מבלקבורן בצווארו. לכמה זמן יורחק?

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

לפני כשבועיים, בימים האחרונים של חלון ההעברות, בדקה מכבי חיפה את האפשרות להחתים את מילוטין אוסמאיץ', חלוצה בן ה-25 של פרסטון נורת' אנד מליגת המשנה האנגלית. חלוץ נבחרת מונטנגרו נשאר בפרסטון וכעת תופס כותרות באנגליה, אחרי שהציג בשבוע שעבר גרסה משלו לנשיכות המפורסמות של לואיס סוארס.

אוסמאיץ' נתפס במצלמות במחזור השישי (יום ראשון שעבר) כשהוא נושך בצורה ברוטאלית את אואן בק, המגן הצעיר של בלקבורן שמושאל אליה מליברפול. במשחק עצמו (0:0) הוא ספג רק צהוב על העימות בדקה ה-89, כאשר השופט לא ראה את הנשיכה בחלק האחורי של הצוואר. דווקא בק הוא זה שהורחק בגלל חלקו באירוע. לאחר פרסום התמונות הודה אוסמאיץ' בעבירה שביצע והוא צפוי לספוג עונש כבד של 8-10 משחקים בחוץ.

"הוא קיבל את האשמה שהטילה עליו ההתאחדות האנגלית", אמר יו"ר פרסטון פיטר ריסדייל. "הבהרנו לשחקן מה אנחנו עושים ואנחנו רוצים לשמור את זה בתוך הבית. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שנקטנו בצעדים המתאימים".

אואן בק שחקן בלקבורן מסמן לשופט כי ננשך. Gary Oakley, GettyImages
אואן בק מנסה להראות לשופט את סימני הנשיכה/GettyImages, Gary Oakley

בק הציג את סימני הנשיכה ברשתות החברתיות וזעם על החלטת צוות השיפוט. מאמנו אמר לאחר מכן: "הוא מאוכזב שהוא הורחק, אבל ברור שמציק לו שנשכו אותו כך בגב ובצוואר. הוא הראה לנו את הסימנים, הוא עדיין מזועזע מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully