וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנעאן: "התאוששתי מפציעה קשה יותר, אתגבר גם הפעם"

1.10.2024 / 18:15

שחקן מ.ס. אשדוד נשם לרווחה אחרי שהתברר שהוא סובל מקרע חלקי בלבד וייעדר כ-6 עד 8 שבועות: "מודה לכולם על הדאגה, נתראה במגרשים בקרוב"

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 3:0/ספורט1

אנחת רווחה במ.ס אשדוד בבוקר שלאחר הפציעה של חמודי כנעאן. אחר חצות נכנס השחקן לצילום ואחרי בדיקת MRI שעבר בלילה, התבשר הקשר הבוקר (שלישי) שהוא סובל מקרע חלקי בלבד ברצועה הצידית של הברך. החשש באשדוד היה שמדובר בקרע מלא שיגרור היעדרות של חודשיים לפחות, אבל העובדה שמדובר בקרע חלקי תקצר את תקופת השיקום, וכנעאן אמור לחזור למגרשים תוך חודש וחצי.

כך או אחרת, הפציעה של כנעאן העיבה על הניצחון הנהדר של אלי לוי ושחקניו. כנעאן היה זה שדאג לניצחון לפני שנפצע עם צמד שערים שהתווספו לשער העצמי של הפועל חדרה.

כנעאן אמר לאתר הרשמי של המועדון בהמשך היום לאחר שהתאושש: "כואב להיפצע דווקא במשחק בו הרגשתי כל כך טוב, אבל התאוששתי כבר מפציעה קשה יותר ובזכות עבודה קשה אתגבר במהרה גם על הפציעה הזאת - אין לי ספק בכך. מודה לכולם על הדאגה. נתראה בקרוב במגרשים".

מוחמד כנעאן קשר מ.ס. אשדוד מפונה מהמגרש אחרי שנפצע. שלומי גבאי
יצא בזול. כנעאן אמש/שלומי גבאי

מלבד כנעאן, ציינו באשדוד לטובה את טום בן זקן, טימותי אוואני, עמנואל אג'יי ומרטין אנדזי. "עברנו משוכה משמעותית והפנים שלנו לחלק העליון של הטבלה", אומרים באשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully