וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "זה גדול מאיתנו, מקווה שייצאו לשנה החדשה בבריאות"

1.10.2024 / 16:25

שחקני מכבי תל אביב הגיעו למחלקת ילדים במרכז הרפואי על שם שמיר כדי לשמח ולהעניק מתנות לחג: "מאחל לשובם של החטופים במהרה והחלמה מהירה של כל הפצועים", הוסיף הקשר

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

במהלך חודש עמוס במשחקים בין הליגה האירופית לליגה המקומית, שחקני מכבי תל אביב מצאו את הזמן להגיע למרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ולהמשיך במסורת בה מבקרים במחלקת הילדים את הילדים המאושפזים כדי לשמח אותם ולהעניק להם מתנות רגע לפני החג.

"זה מרגיש נהדר להיות פה לפני ראש השנה, לפני תחילתה של שנה חדשה. זה משהו קצת גדול מאיתנו, מעבר להסתכלות עלינו כאנשים וכספורטאים לבקר אנשים פה במרכז הרפואי שמיר, לפגוש את הילדים, לראות את החיוך על הפנים ולראות את הרגע הזה של השמחה, במיוחד לפני שמתחילה שנה חדשה ובתקווה שכל הילדים האלה ייצאו לשנה החדשה מלאה בבריאות. זה משהו שגורם לחיבור בין השחקנים לאוהדים, בין אנשים שנמצאים במצבים כאלה בחייהם וזקוקים לרגעים של שמחה ותקווה. אני שמח שקרן מכבי יודעת להיות שם כשצריך".

שחקני מכבי תל אביב במחלקת ילדים במרכז הרפואי על שם שמיר (אסף הרופא). מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב במחלקת ילדים במרכז הרפואי על שם שמיר (אסף הרופא)/אתר רשמי, מכבי תל אביב

כשנשאל מה הוא מאחל לשנה החדשה אמר פרץ: "מאחל שבשנה החדשה כל אדם יהיה אוהב ויידע לאהוב את עצמו, לשובם של החטופים במהרה, החלמה מהירה של כל הפצועים והצלחה רבה לכל מי ששומר עלינו ועושה ימים כלילות כדי לשמור על המדינה שלנו, אני חושב שכולם מתפללים להצלחתם, לשמירתם ושיחזרו הביתה בשלום. שתהיה שנה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully