וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלרנס דניאלס חתם ויצטרף לאליצור נתניה

1.10.2024 / 15:01

שחקן העונה בקונפרנס אמריקה איסט (23, 1.98) במדי מכללת ניו המפשייר, יחזק את הסגל של עידן אבשלום ורובן נייברגר. הקבוצה סובלת ממכת פציעות, כשלא פחות משישה שחקנים לא עומדים לרשות הצוות המקצועי. גם ברייס וושינגטון עתיד לחתום

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

אליצור נתניה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי קלרנס דניאלס, שיעבוד לרשות הצוות המקצועי במשחק פתיחת העונה נגד גלבוע/גליל. נתניה עקבה אחרי דניאלס, רוקי שסיים את לימודיו במכללות רק השנה, בליגת הקיץ במדי אוקלהומה והחליטה לצרפו.

דניאלס (23, 1.98) עבר שלוש מכללות עד שהגיע לניו המפשייר בה הצטיין. הוא החל במונטנה סטייט בשנת 2019, המשיך ללייק ריג'יון סטייט כעבור שנתיים, והחל משנת 2022 למד ושיחק בניו המפשייר. בעונתו האחרונה במכללה נבחר לשחקן העונה בקונפרנס אמריקה איסט כשהוא רושם 17.4 נקודות ו-10.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

קלרנס דניאלס, שחקן אליצור נתניה. אליצור נתניה, אתר רשמי
נבחר לשחקן העונה בקונפרנס אמריקה איסט/אתר רשמי, אליצור נתניה

הקבוצה של עידן אבשלום ורובן נייברגר סובלת ממכת פציעות משמעותית. אריאל אייזיק ואיליי דולינסקי קרעו את המיניסקוס וייעדרו בתקופה הקרובה, דרו פמבר גם ייעדר בחודשים הקרובים בשל פציעה ואילו שאבון קולמן, עמית אהרוני ושחר דורון סובלים מפציעות שיגרמו להם להחמיץ את מחזורי הפתיחה. מי שעוד עתיד להצטרף לקבוצה בתקופה הקרובה הוא ברייס וושינגטון, שהצטיין בנתניה בלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully