וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של מכבי פתח תקוה: גם הבלמים וגם החלוצים בכושר רע

1.10.2024 / 13:40

הקבוצה של דן רומן תארח בשבת את ריינה בניסיון להתאושש מהתבוסות, אבל ההגנה חסרה ושחקני הרכש מאכזבים, ובחוד דמשקאן וקיניונס לא מצליחים לכבוש

תיקתקנו, 1.10 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

מכבי פתח תקוה תארח בשבת הקרובה את מכבי בני ריינה ותנסה להתאושש מהתבוסה הכואבת 4:1 שספגה בשבת האחרונה נגד הפועל ירושלים. אחרי שני משחקים בהם הקבוצה לא נוצחה, קיוו בפתח תקוה להמשיך במומנטום החיובי, אבל בסופו של דבר חזרו מטדי עם הזנב בין הרגליים ועם הרבה חומר למחשבה לקראת ההמשך.

דיינר קיניונס מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בינתיים כולם מאכזבים, לא רק קיוניונס/ברני ארדוב

המשחק נגד הירושלמים חשף שוב את שתי הבעיות העיקריות של המלאבסים, כושר ירוד של שחקנים בחלק האחורי ושחקני התקפה שלא מבקיעים שערים. כל שחקני החלק האחורי נראו רי מאוד מול הפועל ירושלים, כאשר פלאמן גלאבוב שהיה אמור להיות עוגן במרכז ההגנה, נמצא בתקופה פחות טובה, אנדראס קארו הפצוע חסר גם הוא והבלם הבוסני רנאטו גויקוביץ', שהגיע בסיום חלון ההעברות, נכנס לראשונה כמחליף ועדיין לא נמצא בכושר משחק מספיק טוב.

אחרי חמישה מחזורים כבשה הקבוצה של דן רומן שני שערים בלבד (אנאס מחמיד ואור רויזמן) כאשר הקבוצה מדורגת אחרונה בטבלת המבקיעות של ליגת העל, בצוותא עם הפועל חדרה. רומן מתקשה לקבל תפוקה משחקניו בחלק הקדמי, בראשם ויטאלי דמשקאן המולדבי, שמתקשה להיכנס לקצב עד כה וטרם כבש. גם שחקנים כמו דיינר קיניונס שהגיע מבאר שבע ופותח קבוע בהרכב וכן לירן חזן ולוקה שטור, שאיבדו את מקומם בהרכב והפכו למחליפים העונה, לא מספקים מספרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully